Цікаве за тиждень (12 січня). Будівництво ТРК White Lines, зростання кількості тривог та інше

Українська Рада Торгових Центрів зібрала найцікавіші новини ТРЦ, комерційної нерухомості, девелопменту та ритейлу за тиждень, з 6 по 12 січня.

ТОП публікацій українських ТРЦ у соцмережах в грудні 2024 року

Українська Рада Торгових Центрів вкотре щомісячний рейтинг “ТОП публікацій ТРЦ у соцмережах” за грудень 2024 року.

У нього потрапляють три найкращі публікації місяця, що українські торговельні центри зробили у мережах INSTAGRAM та FACEBOOK. Рейтинг виходить на постійній основі, починаючи з жовтня 2024 року.

Для створення рейтингу аналізуються всі існуючі акаунти ТРЦ України, що відповідають міжнародним критеріям ТРЦ. До рейтингу потрапляють тільки відкриті акаунти з неприхованою кількістю лайків.

У розрахунок беруться публікації, що були зроблені в період з 27 числа попереднього місяця по кінець звітного місяця. Рейтинг публікацій в INSTAGRAM сформований за кількістю вподобайок, що отримала публікація. Рейтинг публікації у FACEBOOK сформований за кількістю реакцій, що отримала публікація.

Які ТРЦ вибороли призові місця за підсумками грудня 2024 року, дивіться в нашому матеріалі.

Кількість і тривалість тривог у 2024 році зросла (дослідження)

Частка тривалості повітряних тривог протягом часу роботи ТЦ в грудні 2024 року знизилась у порівнянні с листопадом на 1,3 пункти до 10,5%. Рік тому, в грудні 2023-го, цей показник був на рівні 13,4%.

П’ятірка регіонів з найбільшою часткою повітряних тривог під час роботи ТЦ за місяць не змінилась та виглядає наступним чином: Сумська обл. (45,7%), Донецька обл. (41,7%), Харківська обл. (29,2%), Полтавська обл. (22,4%), Чернігівська обл. (21,1%).

В середньому по Україні час вимушеного простою ТЦ через повітряні тривоги сягнув 96,2 робочих днів з початку повномасштабного вторгнення, а у грудні 2024 р. – 2,9 робочих днів.

Статистика тривог з 2022 року засвідчує, що за останній рік війни всі показники, що відстежуються, значно зросли як у порівнянні з 2022 роком, так і в порівнянні з 2023-м.

Детальну інфографіку та таблиці дослідження дивіться за посиланням.

Мережа Pinky відкрила магазин-експеримент у харківському ТРЦ Nikolsky

Мережа мультибрендингових магазинів косметики Pinky відкрила нову точку в харківському ТРЦ Nikolsky. Усього за місяць роботи в магазині зафіксували найвищий виторг серед усіх локацій ритейлера.

Цікаво, що новий Pinky працює на -3 поверсі торговельного центру і є по суті експериментальним проєктом. Про рекордні показники, новий формат та подальші плани у коментарі УРТЦ розповіла співзасновниця та СЕО мереж Pinky і Famo Юлія Томусяк.

Локація першого у Харкові Pinky дещо специфічна: -3 поверх, відсутність класичних вітрин (периметр магазину визначено зеленою садовою сіткою), обмеження по світлу, тощо.

Наразі nps магазину - 98,5%, а понад 96% клієнтів використовують чат-бот Pinky.

Рекордними були і терміни відкриття, 1 листопада було підписано договір з ТРЦ, а вже 27 листопада магазин відкрили для клієнтів.

У Києві відновили будівництво ТРК White Lines

У Києві відновилося будівництво чотирирівневого ТРК White Lines в Голосіївському районі.

Новий торговельний комплекс входить до складу вже збудованого однойменного багатофункціонального житлового комплексу.

ТРК матиме загальну площу 51 тис. м кв, з яких 27 тис. відведені під оренду. Інвесторами БФК є компанії UDP, Futura Hata та A Development, де остання також виступає девелопером і генпідрядником проєкту, а ексклюзивним брокером з оренди торгових площ – компанія UTG. Відкриття ТРК White Lines заплановане на перший квартал 2026 року.

За даними брокера, ТРК вирізняє унікальна архітектура нового покоління, футуристичне поєднання скління та глянсового фарбування, розмежування житлової та торговельної зон, завдяки чому гармонійно поєднуються естетика та комфорт.

“Укрпошта” та китайський TEMU оголосили про стратегічне партнерство

“Укрпошта” оголосила про початок стратегічного партнерства з китайським маркетплейсом TEMU.

Як повідомляє гендиректор компанії Ігор Смілянський, цьому передував пілотний проєкт, в рамках якого “Укрпошта” доставила понад 1,5 млн посилок.

Очікується, що 95% міжнародних відправлень будуть доставлятися клієнтам протягом двох днів з моменту потрапляння в Україну.

Читайте також: ТОП-10 головних маркетингових трендів 2025 – дослідження Kantar

Відтак протягом 1 кварталу 2025 року Укрпошта планує відкрити новий автоматизований центр оброблення міжнародних посилок та задає собі планку доставляти більш як 90% посилок за 1–2 дні з моменту перетину кордону України. Впевнений, що це буде до вподоби багатьом нашим клієнтам. Тим паче зовсім скоро всі відправлення можна буде відстежувати в новому мобільному застосунку, - пише Смілянський.

За його словами, “Укрпошта” є лідером у доставці посилок з Китаю, на компанію припадає понад 60% відправлень.