Американські ритейлери намагаються стимулювати мляві продажі дешевими різдвяними товарами
Основні американські ритейлери, зокрема Target та Walmart, перед Різдвом заповнюють полиці недорогими подарунками, щоб залучити покупців із невисокими доходами.
Наприклад, в асортименті є ляльки “Барбі” менш ніж за 10 доларів. За прогнозами Reuters, попит у цей святковий період буде млявим.
Продаж великої кількості дешевих подарунків допомагає роздрібним мережам наростити продаж серед споживачів з невеликим річним доходом (до 50 тисяч доларів).
За словами гендиректора виробника ляльок Bratz-MGA Entertainment Айзека Ларіана, 60-70% продажів компанії припадає на іграшки, які коштують до 10 доларів. Фігурки Miniverse, які входять до списку найпопулярніших іграшок у роздрібних мереж, в основному дешевші за цю суму.
Споживач дуже обмежений, і він буде ощадливим, - сказав Ларіан.
Він зазначив, що діти, які раніше отримували на свята 4-5 іграшок у подарунок, цього року отримають 2-3.
Walmart також розмістив недорогі подарункові набори мила та дезодоранту Old Spice HoliDude від Procter & Gamble у місцях, які привертають увагу споживачів, йдеться у дослідницькій записці брокерської компанії D.A. Davidson.
Представник Target сказав, що навмисно збільшив частку іграшок вартістю менше 20 доларів.
Баррі Томас, старший експерт дослідницької компанії Kantar, зауважує, що велика кількість товарів за низькими цінами може змусити покупців вибрати більші бюджетні подарунки, ніж вони планували спочатку, що призведе до зменшення обсягів продажів. Він також відзначає, що це може стати причиною збільшення крадіжок у магазинах.
Читайте також: Nike звітує про падіння продажів третій квартал поспіль
Але є і позитивний момент: ціна в 10 доларів є достатньо низькою, щоб стимулювати імпульсивні покупки.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації