Американські ритейлери намагаються стимулювати мляві продажі дешевими різдвяними товарами

Основні американські ритейлери, зокрема Target та Walmart, перед Різдвом заповнюють полиці недорогими подарунками, щоб залучити покупців із невисокими доходами.

Наприклад, в асортименті є ляльки “Барбі” менш ніж за 10 доларів. За прогнозами Reuters, попит у цей святковий період буде млявим.

Продаж великої кількості дешевих подарунків допомагає роздрібним мережам наростити продаж серед споживачів з невеликим річним доходом (до 50 тисяч доларів).

За словами гендиректора виробника ляльок Bratz-MGA Entertainment Айзека Ларіана, 60-70% продажів компанії припадає на іграшки, які коштують до 10 доларів. Фігурки Miniverse, які входять до списку найпопулярніших іграшок у роздрібних мереж, в основному дешевші за цю суму.

Споживач дуже обмежений, і він буде ощадливим, - сказав Ларіан.

Він зазначив, що діти, які раніше отримували на свята 4-5 іграшок у подарунок, цього року отримають 2-3.

Walmart також розмістив недорогі подарункові набори мила та дезодоранту Old Spice HoliDude від Procter & Gamble у місцях, які привертають увагу споживачів, йдеться у дослідницькій записці брокерської компанії D.A. Davidson.

Представник Target сказав, що навмисно збільшив частку іграшок вартістю менше 20 доларів.

Баррі Томас, старший експерт дослідницької компанії Kantar, зауважує, що велика кількість товарів за низькими цінами може змусити покупців вибрати більші бюджетні подарунки, ніж вони планували спочатку, що призведе до зменшення обсягів продажів. Він також відзначає, що це може стати причиною збільшення крадіжок у магазинах.

Читайте також: Nike звітує про падіння продажів третій квартал поспіль

Але є і позитивний момент: ціна в 10 доларів є достатньо низькою, щоб стимулювати імпульсивні покупки.