Імпорт на полицях українських ритейлерів займає до 12% – Мінагрополітики
Кількість імпортних продуктів на полицях українських супермаркетів сягає від 8 до 12%, залежно від мережі.
Про це повідомив міністр аграрної політики та продовольства України Віталій Коваль під час зустрічі з представниками ГС "Український фуд-рітейл альянс", до якого входять найбільші торговельні мережі України — "АТБ-Маркет", "Сільпо", Novus, Varus, "Ашан", "Коло" та інші.
Коваль підкреслив важливість розвитку кооперації між ритейлерами та локальними українськими виробниками.
Для нас важливий розвиток сільських територій в спрощення доступу локальних виробників до торгових мереж на основі взаємної співпраці. Місцеві аграрії повинні розвиватися, і приємно бачити, що деякі мережі вже почали активно налагоджувати співпрацю з таким бізнесом. З’являються спеціальні полички, відділи локальних виробників, — зазначив він.
Читайте також: Попри зростання середнього чеку. У NOVUS фіксують зниження споживчих настроїв українців
Під час дискусії із представниками ритейлу також обговорили питання власного експорту мережі. На думку Коваля, важливо, щоб зв’язки українських торговельних мереж стали основою для просування української продукції на експорт.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації