Створена штучним інтелектом реклама викликає слабший відгук у покупців – дослідження

Реклама, згенерована штучним інтелектом, може "послабити сприйняття споживачами" певних брендів, оскільки покупці сприйматимуть такий контент, як більш “дратівливий”, “нудний” і “заплутаний”.

Про це свідчить дослідження американської маркетингової компанії NIQ. У агенції зазначили, що споживачі з легкістю "інтуїтивно ідентифікували" рекламу, згенеровану ШІ.

Хоча така реклама успішно зміцнювала існуючі асоціації з брендом, вона також викликала слабшу активацію пам’яті в мозку порівняно з традиційною рекламою.

Нарешті, наявність низькоякісних візуальних елементів у рекламі, згенерованій штучним інтелектом, "відволікала увагу від основного повідомлення", зазначає NIQ.

В ході дослідження понад 2000 учасників переглянули серію згенерованих штучним інтелектом оголошень різної якості від низької до високої. Мозкову активність 150 учасників вимірювали за допомогою електроенцефалограми (ЕЕГ), а всі учасники надавали відгуки за допомогою опитувань.

Бренди та агенції впроваджують інновації швидкими темпами, використовуючи створений штучним інтелектом контент у своїй рекламі. Їм потрібно бути обережними, оскільки наше дослідження показує, що споживачі досить чутливі. до автентичності рекламних матеріалів, як на неявному (неусвідомленому), так і на явному (усвідомленому) рівнях, - прокоментував Рамон Мельгарехо, президент відділу стратегічної аналітики та аналізу NIQ.

Як показало дослідження, незважаючи на те, що штучний інтелект пропонує “захоплюючий потенціал” для генерації ідей і тестування активів бренду, неналежне виконання може мати негативний вплив на капітал бренду.

Читайте також: Глобальні доходи від реклами вперше перевищать 1 трлн доларів – хто заробить найбільше

Як додала директорка із комунікацій і керівник глобального маркетингу NIQ Марта Сайхан-Боулз, нейронауковий підхід показує, як споживачі несвідомо обробляють створений ШІ контент, і підкреслює тонку межу між інноваціями та дискомфортом.

ESM