Власник AliExpress продає свою мережу фізичних магазинів з величезними збитками
Власник маркетплейсу AliExpress корпорація Alibaba продає китайську мережу універмагів Intime консорціуму, до якого входить нинішнє керівництво мережі.
Компанія планує зосередитися на основному бізнесі - електронній торгівлі. Гігант e-commerce готовий зазнати збитків у розмірі 1,2 млрд євро.
Сума угоди оцінюється в 7,4 млрд юанів (трохи менше ніж 1 млрд євро), що становить менше половини від 2,2 млрд євро, які Alibaba заплатила за Intime у 2017 році.
Рішення про продаж Intime є частиною масштабної реструктуризації Alibaba, в рамках якої компанія вже розділилася на шість окремих бізнес-підрозділів у 2023 році.
Все більше уваги повертається до електронної комерції, де Alibaba готується до жорсткої конкуренції.
Продаж також спричинений складними ринковими умовами в секторі роздрібної торгівлі Китаю.
Читайте також: Amazon запускає тестову 15-ти хвилинну доставку в Індії
Довіра споживачів залишається низькою, що тисне як на звичайних роздрібних продавців, так і на компанії, зайняті електронною комерцією. Реструктуризація має дозволити групі Alibaba працювати більш ефективно на насиченому конкурентному ринку.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації