“Сільпо” представив лімітовану лінійку шарфів-чеків у колаборації з CHER’17 (фото)

Мережа супермаркетів “Сільпо” у колаборації з українським брендом CHER'17 представила лімітовану серію шарфів із принтом у вигляді легендарного чека з передбаченням.

Як розповіли УРТЦ у пресслужбі ритейлера, у жовтні дизайнер Олег Антонов поділився у своєму Instagram ідеєю шарфа у вигляді чека з передбаченням, які отримують покупці мережі.

Допис швидко набув популярності і зібрав кілька десятків тисяч вподобайок та коментарів із відмітками акаунту “Сільпо”.

4 | 1

Також у коментарях почали надходити пропозиції щодо виготовлення аксесуара. Серед них був і бренд CHER'17, з яким втілили ідею в життя.

Дизайн шарфа розробила команда “Сільпо”, зберігши всі впізнавані елементи чека: креативний список покупок та передбачення. Розмір аксесуара — 190x33 см.

Придбати шарф можна в 15 магазинах мережі, а перевірити наявність — на сайті мережі та в застосунку. Також шарф доступний у магазинах бренду CHER'17.

sharf chek vykladka 2 scaled | 2

cher17xsilpo9172 scaled | 3
cher17xsilpo92891 scaled | 4

Перехід "Сільпо" на електронні чеки

Раніше ми розповідали, що мережа "Сільпо" оголосила про перехід на електронні чеки.

Це рішення є частиною стратегії компанії щодо диджиталізації та зменшення впливу на довкілля, повідомляють у прес-службі “Сільпо”.

Читайте також: S.T.A.L.K.E.R. 2 у “Сільпо”: мережа оновила дизайн свого тематичного магазину (відео)

Так, для всіх користувачів мобільного застосунку “Сільпо” автоматично активується функція “Чек не друкувати”. Ці клієнти отримують електронні чеки замість паперових, скануючи застосунок на касі чи самокасі. За потреби цю функцію можна вмикати та вимикати.

Усі передбачення також зберігатимуться в застосунку на кожному з е-чеків.