Кількість онлайн-замовлень зросла майже вдвічі: результати Чорної п’ятниці в “Аврора”

Цього року під час розпродажів Чорна п’ятниця та Кіберпонеділок кількість онлайн-замовлень на сайті мережі “Аврора” зросла більше ніж вдвічі.

Середній чек підвищився на 17%, що зумовлене збільшенням кількості позицій товарів у кошиках, повідомляють у пресслужбі ритейлера.

Чорна П’ятниця проходила в мережі «Аврора» з 29 листопада по 1 грудня. Усі покупці мали можливість отримати знижки до 50% на понад 1 000 товарів. 

Порівнюючи той самий період з 2023 роком, товарообіг зріс на 50%, а в порівнянні зі “звичайним” днем кількість замовлень зросла майже в 5 разів.

Що обирали клієнти цього року?

Цього року популярністю користувалися товари для дому та затишку, товари для дітей і традиційно — побутова хімія. Найпопулярнішими покупками стали:

  • Календар із передбаченнями;
  • Кисневий відбілювач;
  • Рушники паперові.

 ТОП-товари, які забезпечили найбільші продажі:

  • Килимки для дому;
  • Павербанки.

Якщо аналізувати покупки по регіонам, то в прифронтових областях ТОП-категорій — це побутова хімія, продукти та товари для дому; на заході, в центральних регіонах та  місті Київ — товари для дітей, товари для дому та краси.

Це була наша найуспішніша Чорна п’ятниця. Ми раді, що можемо зробити шопінг ще доступнішим і приємнішим для наших клієнтів. Такі гарні показиники надихають на подальшу роботу та розвиток, — коментує e-commerce директор мережі Костянтин Яковлєв.

Читайте також: Чорна п’ятниця 2024: що та скільки купували українці у найбільший розпродаж року (результати ритейлерів)

Цьогорічний успіх "Чорної п'ятниці" в "Аврорі" демонструє не лише більшу зацікавленість клієнтів до знижок, але й зростання їхньої довіри до асортименту мережі.