Планують масштабну експансію. Українська мережа ISEI вийшла на ринок Польщі

Українська мережа косметики сегменту "середній плюс" ISEI відкрила перший магазин за кордоном. Він запрацював у Варшаві, на великому житловому масиві Targówek.

Точка відкрилася 16 листопада, її площа 70 кв. м, і зараз це найбільший магазин у мережі, говорить співзасновниця ISEI Ануш Товмасян. Чи планує ритейлер подальшу експансію і чому на неї наважився, дізнавався Forbes. УРТЦ пропонує найцікавіше з матеріалу.

*Довідка. ISEI – український ритейлер косметики з Японії, Південної Кореї та країн Європи, що є частиною Imperia Holding. На 21 листопада 2024-го ISEI має 50 магазинів в Україні та монобрендовий бутік Kiehls в партнерстві з Loreal.

Вихід на новий ринок

За словами Товмасян, одним з пріоритетів ISEI є диверсифікація, а Польщу обрали для експансії через схожість менталітетів людей і велику кількість українців, які туди мігрували.

Також у Польщі існує подібний до українського принцип організації ритейлу: зосередження великої кількості споживачів у ТЦ та схожі формати магазинів. Ці фактори дали змогу компанії вибудувати прогнози для подальшого розвитку за «українським лекалом».

Ми вирішили працювати тільки з українською командою, бо вони вже довго живуть у Польщі, знають мову та менталітет поляків, – каже Ануш Товмасян. За її словами, ISEI планує залучати поляків до роботи у разі виникнення необхідності. 

У перший магазин в цій країні Товмасян інвестувала 100 тисяч доларів і розраховує на окупність до трьох років. Загалом у проєкт експансії, який передбачає також інтернет-магазин, підприємиця інвестувала 200 тисяч доларів

Основні складнощі – різниця у підходах до побудови співпраці з новими партнерами, зокрема швидкість реалізації рішень, – каже Товмасян. 

У той же час через законодавчі обмеження на імпорт продукції у Польщу ISEI довелося переглянути асортимент товарів, а конкурентами мережі стали усі великі польські гравці - Sephora, Rossman, Douglas, Hebe.

Читайте також: Магазин української мережі MULTI COOK відкривається у центрі Братислави (фото)

Надалі компанія побудувати цілу мережу в Європі, на 2025 рік заплановано відкриття кількох власних магазинів у великих польських містах, які стануть базою для запуску франчайзингової моделі. Протягом двох років ритейлер націлений розширити мережу до 50 магазинів за кордоном. Стільки ж мережа зараз має і в Україні.