Підсилення tenant-mix та підготовка до зими: головні зміни осені у ТРЦ “ЗЛАТА ПЛАЗА”

У листопаді tenant-mix рівненського ТРЦ “ЗЛАТА ПЛАЗА” поповнився одразу кількома новими орендарями.

Серед них перший в місті магазин українського бренду Harvest, площею 51,5 м кв, що пропонує товари для активного життя - рюкзаки для повсякденного використання та подорожей, сумки, аксесуари та одяг для чоловіків і жінок. Цією та іншими новинами за підсумками осені поділились у пресслужбі торговельного центру.

img 4186 scaled | 1

Сегмент косметики і парфумерії підсилив український нішевий бренд Sister’s Aroma. Утримуючи нульову вакантність, комерційний відділ веде постійну роботу над покращенням пулу орендарів, проводить ефективні ротації та перемовини по залученню нових магазинів - лідерів у своїх категоріях.

Актуальним питанням залишається підготовка до зимового періоду, особливо з урахуванням потенційних відключень електроенергії та блекаутів. У “ЗЛАТА ПЛАЗА” відзначили, що доклали максимум зусиль для злагодженої роботи ТРЦ: алгоритми дій при повітряній тривозі, мінуванні, знеструмленні доведені до автоматизму, а для забезпечення резервного живлення при відключеннях є дизельний генератор, що повністю покриває потреби.

Про всі зміни у режимі роботи “ЗЛАТА ПЛАЗА” оперативно повідомляє у соціальних мережах і в телеграм-каналі для орендарів, що значно покращує ефективність роботи і сприяє лояльності як клієнтів, так і персоналу.

Ще одним кроком до енергетичної незалежності є сонячна електростанція на даху, яка покриває 7% потреб електроенергії ТРЦ. Від початку роботи з серпня 2023, СЕС вже виробила понад 220 тисяч кВт «зеленої» енергії, що є значною підтримкою енергосистеми держави, а торговельному центру дозволяє заощадити витрати на електроенергію.

У вересні команда продовжила роботу над покращенням інклюзивності вхідних груп, враховуючи актуальний запит на безбар’єрне середовище.

dsc 1389 scaled | 2

Наше завдання як соціально-відповідального бізнесу – створити такі умови, аби всі без винятку клієнти могли здійснити необхідні покупки та отримати послуги, відчути себе рівноправною частиною суспільства при високому рівні сервісу. Доступність – дуже актуальна тема під час війни. Це не привілей чи перевага, а нова норма суспільства, це постійна робота по вдосконаленню простору для клієнта. Наша мета - бути драйвером змін в цьому питанні та задавати новий стандарт інклюзивності в галузі ТРЦ, - наголошує Олександр Оверчук, директор ТРЦ «ЗЛАТА ПЛАЗА».

Читайте також: Рената Якубченієне, ТРЦ Retroville: на кінець року перевищимо довоєнний річний показник відвідуваності

Серед змін, які було впроваджено: контрастні наліпки на скло на всіх вхідних групах, інформація про графік роботи продубльована на табличках шрифтом Брайля, а перед входом у ТРЦ укладена тактильна плитка. Вдалось зберегти якісне зовнішнє оформлення, але при цьому реалізувати всі принципи інклюзивного дизайну.

dsc 1392 scaled | 3