Питання останніх семи років. Чи запустить “Нова пошта” власний маркетплейс?

Співзасновник "Нової пошти" Вячеслав Климов розповів, чи планує компанія запустити власний маркетплейс та поділився планами на найближче майбутнє. 

У інтерв’ю “Економічній правді” бізнесмен відзначив, що питання запуску маркетплейсу періодично постає вже впродовж приблизно семи років, адже група має і власного поштового оператора, і платіжну систему. Крім цього, компанія виконує величезний обсяг роботи, характерної для маркетплейса.

Ми постійно кажемо – ні, ми не відкриємо маркетплейс. Ми компанія фокуса. Ми найкращі саме тому, що не розпорошуємо свою увагу», – пояснив Климов.

За його словами, розвиток власного платіжного сервісу не є “розфокусом” для “Нової пошти”, оскільки нова фінансова система стала частиною продукту і виконує важливу функцію доставки грошей. А от власний маркетплейс це вже розбіжність з клієнтами компанії.

Міжнародна експансія "Нової пошти"

Крім цього, Климов розповів, що "Нова пошта" може вийти на ринок США вже у 2025 році.

Ще одна зона зростання – міжнародні відправлення. Згідно з прогнозами, зростання e-commerce між країнами буде вдвічі швидшим, ніж локальне. Дедалі частіше споживач буде щось замовляти з-за кордону, вважає Климов. Саме тому компанія розвиває напрямки Nova Post Europe і Nova Global, додає підприємець.

Читайте також: Готуються до польотів у США. Авіакомпанія “Нової пошти” здійснила перший комерційний рейс

Компанія розвиває експансію паралельно з внутрішніми проєктами, які націлені на безпеку, наприклад, як Nova Energy. Співзасновник групи впевнений, що вже наступного року “Нова пошта” генеруватиме основно частину електроенергії для власних потреб самостійно.