Бутик в стилі Ренесансу: український бренд Yarmich відкрив магазин в ТРЦ Respublika Park
Український бренд чоловічого одягу Yarmich відкриває новий магазин у столичному ТРЦ Respublika Park.
Про це повідомила прес-служба консалтингової компанії Retail & Development Advisor (RDA), яка сприяє масштабуванню мережі українського бренду.
Yarmich орендував у торговельному центрі приміщення площею 160 кв. м. Його відкриття для відвідувачів відбулося 17 листопада.
Yarmich - це перш за все про сучасний стиль та індивідуальний підхід. Свого часу компанія почала свій шлях із відкриття магазинів у вуличних ритейлах, але прийняла рішення рухатися вперед та розвиватися саме в торговельних центрах зі сформованим цільовим трафіком. Це дозволяє ще більше покращити пізнаваність бренду та залучити нових клієнтів. Водночас унікальна концепція та креативні ідеї в позиціонуванні Yarmich вдало доповнювати пул орендарів торгово-розважального центру Respublika, – прокоментувала менеджер з торговельної нерухомості RDA Анна Яценко.
Засновник бренду Ярослав Кузьміч нагадав, що в 2019 році почався бізнес з прокату костюмів у зйомній квартирі.
Зараз же компанія працює фактично за п'ятьма напрямками: оренда класичних костюмів, створення і продаж чоловічого одягу, взуття, індивідуальний пошив та перукарня. В асортименті бренду класичні костюми, піджаки, брюки, джинси, трикотаж, сорочки, верхній одяг, аксесуари, взуття класичне та кежуал тощо.
З відкриттям в ТРЦ Respublika Park торгова мережа Yarmich зросла вже до 8 локацій: чотири магазини в Києві, ще два у Дніпрі та Львові, а також бутик оренди костюмів Yarmich Rent та перукарня Yarmich Barbershop.
Кожен бутик Yarmich є унікальним та має свої індивідуальні дизайнерські, інтер'єрні та технологічні рішення. Наприклад, торговий об’єкт у Львові є першим розумним бутиком в Україні, управління яким можна зробити з телефону з будь-якої точки світу. Новий бутик у ТРЦ Respublika Park - це справжнє мистецтво. Його дизайн ми присвятили епосі Ренесансу, як символу сучасного відродження України, символу зростання нашого бренду та українського бізнесу в цілому, – пояснив Ярослав Кузьміч.
Читайте також: Нова стратегія розвитку. Український бренд W8Less відкриває перший магазин в ТРЦ
Засновник також зауважив, що компанія має амбіційні плани щодо подальшого розвитку та прагне бути представленою у всіх великих містах України.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації