Соцмережа X запускає власний онлайн-магазин одягу

Соцмережа X (колись Twitter), що належить Ілону Маску, офіційно запустила власний онлайн-магазин одягу. 

Наразі на сайті представлені лише унісекс-футболка та кепка, обидві коштують по 35 доларів і доступні в чорному кольорі.

Кепка має логотип спереду та по центру, сітчасту підкладку та злегка вигнутий козирок. На внутрішній стороні можна побачити повторюваний візерунок логотипу X.

image 2024 11 12 12 47 07 | 1

Футболка має облягаючий силует і простий дизайн з логотипом X, надрукованим на лівій стороні. Розміри футболок варіюються від XS до 3XL.

Наразі замовлення приймаються лише в межах США, але найближчим часом мерч буде доступний і для міжнародної доставки по всьому світі.

Маркетплейс Monobank

Раніше ми розповідали, що Monobank запустив власний онлайн-магазин market by mono.

Першими партнерами проєкту стали Moyo, КТС і Click. На старті там будуть представлені лише гаджети, смарт-електроніка та комп'ютерна техніка, однак в подальшому очікується розширення і на інші категорії товарів.

Читайте також: Monobank запустив послугу “Групових витрат” – як це працює

За перші три дні роботи сервісу його відвідали понад 1 млн клієнтів, реалізовано товарів на 56,8 млн грн.

У питаннях клієнтського досвіду маркетплейс домовився з партнерами, представленими на платформі. Гороховський відзначає, що проблемні ситуації вирішуватимуться на користь клієнта і це головна умова співпраці з market by mono.

MMR