Прогноз ТОП-5 трендів у ритейлі на 2025 рік: до чого готуватися мережам
Агенція digital-маркетингу Inweb проаналізувала популярні тенденції в українському ритейлі за 2024 рік. Спираючись на цей аналіз, компанія виділила основні тренди та рішення, які варто розглянути ритейлерам для підготовки стратегій у 2025 році, передає Retailers.ua.
УРТЦ пропонує найцікавіше з другої частини дослідження у своєму матеріалі, а з першою частиною аналізу можна ознайомитись тут.
Тренд 1
Збільшення асортименту товарів українського виробника.
Очікувано, що тренд призведе до зростання національного виробництва і появи нових локальних брендів. Вони будуть цінними, оскільки місцевий ринок більше орієнтується на потребах українців, а також економний та швидкий у доставці. Патріотичний настрій в країні буде також збільшувати попит на товари українських виробників.
Тренд 2
Допомагайте заощаджувати споживачам.
Українці продовжують пріоритезувати витрати на базові потреби та відкладати другорядні покупки. Тож бізнес, який може запропонувати систему заощадження або транслює піклування про збереження коштів покупця завжди буде у виграші.
Тренд 3
Переосмислення офлайн-магазину та інтеграція ШІ-технологій.
Ритейлерам варто розглянути можливість розробити віртуальні шоуруми, мобільні додатки, або інші цифрові рішення, які дадуть можливість споживачу отримати досвід наближений до офлайну, не виходячи з дому. Мається на увазі цифровий простір, де покупці можуть взаємодіяти з товарами так, ніби вони перебувають у реальному фізичному магазині, але роблять це онлайн. Водночас фізичні магазини можна трансформувати у місця для видачі товарів.
Також завдяки штучному інтелекту можна оптимізувати логістику та підвищити якість обслуговування клієнтів. Для цього можна розглянути такі варіанти рішень: роботизовані склади, ШІ-асистент, який підбирає персоналізовані товари покупцю, інструменти прогнозування попиту тощо.
Тренд 4
Швидка доставка.
Попит на швидку доставку лише зростатиме. Тут варто розглянути варіанти розміщення власних поштоматів або острівків ближче до місць перебування ваших клієнтів. Це можуть бути житлові квартали, офіси тощо. Головне — чим ближче до вас добиратися споживачу, тим більше ймовірність, що він у вас купить.
Тренд 5
Свідомий бізнес.
У 2025 будуть продовжувати цінуватися компанії, які інвестують у соціальні ініціативи, підтримку спільнот і прозорість бізнесу. Тут можна розглянути колаборації з різними неприбутковими організаціями, підтримку діями важливих соціальних тем для цільової аудиторії тощо.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації