Hugo Boss втратив 13% чистого прибутку через слабкі продажі в Китаї

Німецький модний дім Hugo Boss скоротив чистий прибуток на 13% у третьому кварталі 2024 року до 55 млн євро.

Операційний прибуток (EBIT) компанії знизився на 6%, до 95 млн. євро, повідомляє бренд.

Виручка за звітний період майже не змінилася і склала 1,03 млрд. євро. При цьому компанія підтвердила річний прогноз щодо виручки в діапазоні 4,2-4,35 млрд євро.

У модному домі наголошують, що хочуть розширити свою обмежену пропозицію в Китаї і підвищувати свою впізнаваність на китайському ринку в довгостроковій перспективі.

У цій країні компанія фокусується на збільшенні розмірів магазинів для створенні кращого досвіду для покупців.

Читайте також: Apple звітує про рекордну квартальну виручку попри конкуренцію в Китаї

Амбітні плани оголошені попри зниження основних фінансових показників у третьому кварталі, які були спричинені саме слабким попитом саме на китайському ринку. Нарані на частку Китаю припадає 5% від загального обсягу продажів компанії.

Trade Master