Вплив новин про масові отруєння. Продажі McDonald’s впали на 6% слідом за обвалом акцій

Продажі американської мережі закладів швидкого харчування McDonald's різко впали після новини про отруєння кишковою паличкою у ресторанах компанії. Перед цим мережа пережила серйозне падіння акцій, пов’язане з цією ж ситуацією.

Як повідомляє Bloomberg, транзакції впали на 6% порівняно з 2023 роком у наступні дні після оголошення про отруєння. Це призвело до зниження загального обсягу продажів.

Спалах інфекції, який призвів до одного летального випадка та десятків госпіталізацій, завдав удару по McDonald's. Корпорація працювала над тим, щоб зупинити падіння відвідуваності за допомогою комплексних пропозицій, як от їжа за 5 доларів і гучна маркетингова кампанія, пов'язана з лімітованим курячим біг-маком.

Транзакції в McDonald's зростали за кілька тижнів до того, як про інфекцію стало відомо громадськості.

*Нагадаємо

Минулого тижня акції компанії впали майже на 7% за день, після того, як у США зафіксували близько 50 отруєнь у закладах McDonald's.

Відвідувачі отруїлися чизбургерами, одна людина, на жаль, померла. 

За інформацією органів охорони здоров'я США, найбільше випадків отруєння зафіксовано в штатах Колорадо та Небраска, загалом у переліку - 10 штатів.

Читайте також: KFC, Burger King та інші. У США мережі фаст-фуду прибирають зі страв цибулю після серії отруєнь у McDonald’s

Ймовірно, джерелом кишкової палички була цибуля, яку використовували у “Роял Чизбургерах”. Цей продукт надійшов від постачальника, що обслуговує три розподільчі центри в США.