Гороховський: понад 60% клієнтів маркетплейсу від Monobank купують в розстрочку

Понад 60% покупців на новому маркетплейсі market by mono оформляють замовлення через оплату частинами.

Про це повідомив співзасновник Monobank Олег Гороховський на конференції в Києві, передає "Інтерфакс-Україна".

Понад 60% покупців ділять оплату на частини. Ми зробили це зручним і вигідним для клієнта, і хочемо зробити це стандартом для великих покупок, - розповів підприємець.

За словами Гороховського, бажання приєднатися до платформи виявили вже понад 1000 компаній.

Ми намагаємося зробити місце, де усі продавали б. Це так звана 3D-модель, коли в нас немає своїх складів, цей досвід ми отримуємо від партнерів. Наразі понад тисяча партнерів стоять у черзі на підключення до маркетплейсу. Це місце, де можна продавати, і щоб тебе побачила велика аудиторія, - пояснив підприємець.

У питаннях клієнтського досвіду маркетплейс домовився з партнерами, представленими на платформі. Гороховський відзначає, що проблемні ситуації вирішуватимуться на користь клієнта і це головна умова співпраці з market by mono.

Запуск маркетплейсу

Нагадаємо, маркетплейс market by mono від українського банку розпочав роботу на базі мобільного застосунку Monobank 21 жовтня.

Першими партнерами проєкту були Moyo, КТС і Click. На старті там будуть представлені лише гаджети, смарт-електроніка та комп'ютерна техніка, однак в подальшому очікується розширення і на інші категорії товарів.

Читайте також: Monobank запустив послугу “Групових витрат” – як це працює

За перші три дні роботи сервісу його відвідали понад 1 млн клієнтів, реалізовано товарів на 56,8 млн грн.