“Сільпо” запускає першу в Україні щомісячну підписку на доставку та кешбек

Мережа супермаркетів “Сільпо” першою серед ритейлерів в Україні запустила підписку для постійних клієнтів - “Плюхс”.

Як повідомляє прес-служба компанії, підписка відкриває вигідні умови кешбеку та доставки. За фіксовану щомісячну суму користувачі програми лояльності "Власний рахунок" отримають додаткові бонуси.

“Плюхс” надає:

  • чотири доставки на місяць у межах міста лише за 1 гривню;
  • 4% кешбеку у вигляді балобонусів за всі неакційні товари;
  • 16% кешбеку на фірмову випічку та каву від "Сільпо".

Підписка "Власний Рахунок Плюхс" стала доступною з 14 жовтня, у перший місяць вона коштує 1 гривню, а далі 149 грн щомісяця.

Оформити підписку можна на сайті, де для зручності створено особистий кабінет для перегляду статусу та винагород. Незабаром функцію додадуть і до мобільного застосунку "Сільпо".

“Сільпо” повертає довоєнну послугу

Раніше ми розповідали, що "Сільпо" повертає послугу платного пришвидшення доставки, яке дозволяє скоротити час очікування замовлення до 59 хвилин.

Скористатися опцією знову можна у Києві та інших містах України, перевірити доступність послуги у конкретному населеному пункті можна на сайті ритейлера. Функція була недоступна з початку повномасштабного вторгнення, хоча до великої війни користувалася великим попитом.

Читайте також: “Сільпо” у новому форматі з’явиться в майбутньому ТРЦ Proskyriv Plaza у Хмельницькому

Доставку до години потрібно активувати під час оформлення звичайного замовлення, вартість послуги відображається безпосередньо під час оформлення замовлення на сайті або у застосунку.

Якщо адреса дещо виходить за межі зони покриття пришвидшення, час доставки може бути трохи довшим. Час автоматично розраховується в застосунку та на сайті після введення адреси.