Amazon запускає новий формат роздрібних магазинів Grocery

Американський e-commerce ритейлер Amazon відкрив у Чикаго невеликий магазин товарів повсякденного попиту у своєму новому форматі Amazon Grocery.

Пропозиція точки зосереджена в основному на продуктах швидкого приготування та їжі для споживання на ходу.

Площа Amazon Grocery становить 350 кв. метрів, пропозиція– 3500 найменувань товарів, формат не передбачає товари під власною торговою маркою Amazon в асортименті. Натомість там представлені такі відомі бренди, як Lays, Fritos або Coca-Cola.

У новому форматі ритейлера передбачені каси самообслуговування та кіоск Amazon One, де учасники програми Prime можуть сплатити покупки, відсканувавши свою долоню або QR-код. Працює також зона, де покупці можуть повернути товари, придбані на Amazon.com.

Цей формат має доповнити більший магазин компанії в будівлі - Whole Foods Market - мережу органічних супермаркетів Amazon.

Читайте також: Amazon встановлює рекордно низькі ціни для нового магазина-конкурента Temu та Shein

Перед цим ритейлер закрив декілька магазинів під брендом Amazon Go та почав відкривати все більше супермаркетів Amazon Fresh, де покупці можуть використовувати розумні візки із вбудованим сканером.

Trade Master