Amazon запускає новий формат роздрібних магазинів Grocery
Американський e-commerce ритейлер Amazon відкрив у Чикаго невеликий магазин товарів повсякденного попиту у своєму новому форматі Amazon Grocery.
Пропозиція точки зосереджена в основному на продуктах швидкого приготування та їжі для споживання на ходу.
Площа Amazon Grocery становить 350 кв. метрів, пропозиція– 3500 найменувань товарів, формат не передбачає товари під власною торговою маркою Amazon в асортименті. Натомість там представлені такі відомі бренди, як Lays, Fritos або Coca-Cola.
У новому форматі ритейлера передбачені каси самообслуговування та кіоск Amazon One, де учасники програми Prime можуть сплатити покупки, відсканувавши свою долоню або QR-код. Працює також зона, де покупці можуть повернути товари, придбані на Amazon.com.
Цей формат має доповнити більший магазин компанії в будівлі - Whole Foods Market - мережу органічних супермаркетів Amazon.
Читайте також: Amazon встановлює рекордно низькі ціни для нового магазина-конкурента Temu та Shein
Перед цим ритейлер закрив декілька магазинів під брендом Amazon Go та почав відкривати все більше супермаркетів Amazon Fresh, де покупці можуть використовувати розумні візки із вбудованим сканером.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації