У Харкові – рекордний показник. LC Waikiki зафіксували різкий стрибок продажів на тлі похолодання

Різке похолодання у середині жовтня спричинило чималий сплеск продажів у мережі магазинів одягу LC Waikiki - +40% тиждень до тижня. Особливо цікавими були рекордні продажі ритейлера в Харкові, де приріст становив понад +50%.

Про це у ексклюзивному коментарі УРТЦ розповів генеральний директор LC Waikiki в Україні Олексій Гришко.

Перед цим, у вересні, в багатьох фешн-ритейлерів спостерігалося певне просідання показників. За словами Олексія Гришко, різке зростання у жовтні обумовлене низкою глобальних чинників:

В умовах війни, коли люди мають обмежені кошти, вони не роблять спонтанних покупок, кожна покупка є цільовою. Враховуючи те, що погодні умови були досить не звичними, як для початку жовтня (в середньому температура повітря була на 10 градусів вища, ніж минулого року), то наші покупці до останнього чекали з покупкою більш теплого асортименту. Те, що на минулому тижні позначки на термометрах опустилися подекуди до нуля і нижче, дуже різко повпливало на продажі, - пояснює генеральний директор.

У Харкові LC Waikiki мали найбільших приріст продажів серед усіх українських міст. Це Олексій Гришко пояснює декількома факторами. По-перше, минулого тижня (14-20 жовтня) у місті було оголошено значно меншу кількість повітряних тривог, що позитивно вплинуло на кількість робочого часу ритейлерів.

Також наростити продажі допоміг особливий новий проєкт ритейлера у харківському ТРЦ Nikolsky.

В Харкові працює унікальний концепт - перший підземний магазин мережі, який ми відкрили разом з Budhouse Group (девелопер ТРЦ Nikolsky - Ред.). Магазин вже працює більше місяця, за цей час покупці змогли зрозуміти, що в місті є точка, яка відкрита постійно, незалежно від того, чи оголошено тривогу. Ми вирішили, що паралельно буде працювати наш основний магазин у ТРЦ, коли немає тривоги, тому сукупна площа наших обох магазинів у Nikolsky складає більше 5,5 тис. кв. м. Це є найбільшим показником в мережі в Україні та усій Європі, - каже Олексій Гришко. 

У Харкові на показники LC Waikiki впливає ще один фактор - менша кількість конкурентів. Топ-менеджер відзначив, що наразі у місті з їхніх основних конкурентів працює лише польська група LPP, тоді як шведська компанія H&M та іспанська Inditex - не відновили роботу.

Читайте також: У харківському ТРЦ Nikolsky відкрився магазин бренду Sinsay (фото)

В тих містах, куди H&M та Inditex вже повернулися, конкуренція відчувається більше, тож приріст відрізняється.