“Футбольна лихоманка”. Adidas наростив продажі у третьому кварталі 2024 року

Німецький бренд спортивного одягу та взуття Adidas оприлюднив попередні фінансові результати за ІІІ квартал 2024 року.

Згідно зі звітом компанії, виторг Adidas за підсумками III кварталу 2024 року зріс на 7% до 6,44 млрд євро

Виторг без урахування курсових різниць збільшився на 10%, а зростання без урахування продажу товарів бренду Каньє Веста Yeezy та курсових різниць становило 14%. 

Операційний прибуток за вказаний період збільшився на 46% до 598 млн євро, проти 409 млн євро роком раніше. Валова маржа зросла на 2 процентні пункти — до 51,3%. 

На тлі оптимістичних результатів ІІІ кварталу бренд покращив прогнози виручки та операційного прибутку на 2024 рік. Згідно з новим прогнозом, виручка без урахування курсових різниць підвищиться приблизно на 10%, операційний прибуток сягне 1,2 млрд євро.

Раніше прогнозувалося, що річний виторг збільшиться на 8-9%, а операційний прибуток становитиме близько 1 млрд євро. У II кварталі 2024 року компанія Adidas також показала зростання виручки (+11% до 2023 р.), що досягла 5,8 млрд євро. 

Читайте також: Nike залишається улюбленим брендом американської молоді – опитування

Гендиректор Adidas Бйорн Гульден вважає зростання показників наслідком так званої "футбольної лихоманки" у Європі та Північній Америці.

Trade Master