H&M Group оприлюднила фінансовий звіт за дев’ять місяців 2024 року

H&M Group підбила підсумки фінансових результатів за третій квартал 2024 року. Чисті продажі компанії досягли 59 011 млн шведських крон, що дещо нижче за показники аналогічного періоду минулого року (60 897 млн крон).

У місцевих валютах чисті продажі залишилися на рівні попереднього року.

Результати за 9 місяців (1 грудня 2023 — 31 серпня 2024):

  • Чисті продажі склали 172 285 млн шведських крон, що практично не змінилося в порівнянні з минулим роком (173 385 млн крон).
  • Валовий прибуток збільшився до 91 357 млн шведських крон (87 239 млн), валова маржа склала 53,0%.
  • Операційний прибуток виріс до 12 682 млн шведських крон (10 205 млн), з операційною маржею 7,4%.

Перспективи та ініціативи:

За перші дев’ять місяців 2024 року чистий прибуток H&M Group після оподаткування зріс на 19%, досягнувши 8 503 млн шведських крон. Осіння колекція компанії отримала позитивні відгуки, а продажі у вересні 2024 року, як очікується, зростуть на 11% у місцевій валюті.

Компанія продовжує реалізовувати низку ініціатив: оновлення фізичних магазинів, запуск нових цифрових сервісів та відкриття флагманського магазину H&M Beauty у Швеції. У вересні H&M анонсувала відкриття онлайн-магазинів на Douyin та Pinduoduo у Китаї, а також плани відкрити перший магазин у Бразилії, у Сан-Паулу, наприкінці 2025 року.

Також рада директорів компанії ухвалила рішення викупити акції класу B на суму 1 мільярд шведських крон у період з 26 вересня по 26 листопада 2024 року.

Читайте також: Частка тривалості тривог під час роботи ТЦ знизилась у вересні 2024 року

«Незважаючи на складний початок, ми завершуємо третій квартал з продажами на рівні минулого року в місцевих валютах і з хорошим контролем витрат. Ми зміцнюємо бренд H&M, інвестуючи в товари, досвід покупок і маркетинг, що, як ми вже бачимо, починає приносити результати і сприятиме збільшенню продажів і прибутковості», — зазначив Даніель Ервер, генеральний директор H&M Group.

Allretail