Lidl зобов’язався досягти нульових викидів до 2050 року

Великий європейський ритейлер Lidl заявив про плани досягти нульового рівня викидів до 2050 року у всіх своїх глобальних операціях та ланцюгах постачання.

Особливу увагу компанія приділяє скороченню викидів парникових газів, на які припадає 90% її екологічного впливу.

Зусилля Lidl спрямовані на співпрацю з партнерами та постачальниками для досягнення цілей сталого розвитку, повідомляє ESM Magazine. 

Для досягнення своєї мети Lidl розширює свою кліматичну стратегію, включивши конкретні цілі щодо викидів у сільському господарстві, лісовому господарстві та інших землекористуваннях (викиди FLAG), а також в енергетичному та промисловому секторах.

Німецький ритейлер прагне скоротити ці викиди на 42,4% і 35% відповідно до 2034 року 

Мережа активно працює над скороченням власних операційних викидів. Перехід на 100% відновлювану енергію у філіях, логістичних центрах та офісах вже дозволив знизити викиди CO2 на 52%. 

Читайте також: H&M відмовляється від оптимістичного прогнозу на 2024 рік через падіння операційної маржі

Цілі Lidl відповідають ширшій кліматичній стратегії Schwarz Group, материнської компанії ритейлера, і узгоджуються з Паризькою кліматичною угодою, яка передбачає обмеження глобального потепління до 1,5°C. Компанія послідовно дотримується науково обґрунтованих методологій для досягнення своїх екологічних зобов'язань.