Продуктовий ритейл досяг найбільших успіхів у персоналізації – дослідження

За останні два роки бренди продуктових магазинів досягли найбільших успіхів у сфері покращення персоналізації повідомлень та взаємодії із кінцевими клієнтами.

Дослідження ритейлу у Великобританії, проведене маркетинговою компанією Epsilon, показало, що 20% помітили загальне покращення зусиль продуктових брендів щодо персоналізації повідомлень і взаємодії за останні два роки, передає ESM.

Британські мережі Morrisons, Sainsbury's і Waitrose досягли найбільшого результату.

Таким чином, продуктові бренди посідають значно вище місце, ніж другий найкращий сегмент персоналізації, технології, де про покращення повідомили 14% респондентів. Також в п’ятірку лідерів входять мода та одяг (13%), подорожі (12%), продукти харчування та напої (11%).

Керуючий директор Epsilon у Великобританії Елліотт Клейтон зазначив, що мережі супермаркетів все більше зосереджуються на тому, щоб кожен покупець відчував себе "визнаним і цінним" у своєму щоденному магазині.

За словами Клейтона, одна з ключових проблем роздрібної торгівлі в медіа полягає в тому, щоб вибудувати поетапність кампаній — забезпечити, щоб реклама приносила новий дохід, а не просто охоплювала людей, які вже мали намір купити продукт. Хоча дані показують, що більшість реклами націлено на потрібних покупців, 17% респондентів повідомили, що бачать рекламу продуктів, які вони вже планували придбати.

Ця проблема є частиною ширшого виклику персоналізації в рекламі. Нерелевантна реклама також залишається серйозною проблемою: 56% споживачів стверджують, що вони все ще прокручують рекламу, яка їм не подобається.

Читайте також: Україна потрапила в ТОП: кількість великих ТРЦ у країнах Європи (дослідження)

Іншою поширеною проблемою, яку виявляють споживачі, є частота реклами: 47% повідомили, що вони бачать однакову рекламу занадто багато разів. Крім того, час показу реклами є проблематичним: 34% споживачів відзначають, що реклама часто з’являється в незручний момент, заважаючи їхньому досвіду.