В Україні запрацювали адаптовані до вимог ЄС правила реєстрації торговельних марок

В Україні набув чинності Наказ Міністерства економіки про адаптацію до вимог Євросоюзу правил складання, подання заявки, проведення експертизи та міжнародної реєстрації торговельних марок.

Відповідний документ Мінекономіки затвердило 6 серпня 2024 року, він набув чинності 18 вересня.

Як зазначають у відомстві, нові правила враховують міжнародні та євроінтеграційні зобов'язання України, зокрема передбачені Угодою про асоціацію між Україною та Європейським Союзом.

Очікується, що зміни сприятимуть просуванню української продукції на європейські ринки під ТМ, зареєстрованими за європейськими стандартами.

Що змінюють нові правила?

Правила регламентують:

  • хто має право подати заявку;
  • перелік документів для заявника;
  • процедури подання міжнародних торговельних марок за Мадридською системою реєстрації;
  • особливості проведення експертизи заявок, поданих за національною та міжнародною процедурою.

Особливо важливим є впровадження електронної системи подання заявок, що спрощує та прискорює процес реєстрації, - каже заступник міністра економіки Віталія Кіндратіва.

Читайте також: Для українського бізнесу запускають програму швидкого старту на маркетплейсі Etsy – деталі

Також нові правила врегульовують питання подання електронних заявок і проведення їх експертизи, передбачають реєстрацію звукових, позиційних, орнаментних, рухових, голографічних, мультимедійних видів торговельних марок, а також особливості реєстрації кольору та комбінації кольорів.