Понад 500 магазинів. Український бренд Lamel зайшов на полиці американського ритейлера Sally Beauty

Косметика українського бренду Lamel відтепер доступна у понад 500 магазинах американської мережі Sally Beauty.

Як повідомляють у прес-службі компанії, ритейлер відібрав Lamel серед 180 брендів у межах своєї акселераторської програми.

Представники Sally Beauty повідомили нас про те, що більшість товарів на поличках розкуплено, тож ми готуємо нові партії продукції. Нам запропонували ще + 1 тис. магазинів по всьому США. Звісно, ми дуже раді, що український бренд так круто приймають в Америці, — коментує власниця косметичних брендів LAMEL & LN Рro Наталія Яроменко.

2024 09 17 17.04.01 | 1

*Довідка. Усього бренд Lamel представлений у 38 країнах світу. Серед них Іспанія, Польща, Франція, Індія, Таїланд і США. Компанія планує вийти на ринки Великої Британії, ОАЕ, Вʼєтнаму та інші.

Інтерв'ю Наталії Яроменко

Українка Наталія Яроменко є засновницею бренду Lamel, який є одним найбільших виробників косметики на пострадянському просторі. Підприємиця втратила майже все в перші тижні війни і здавалося, що весь успіх зведено нанівець.

Читайте також: Ресторан української кухні в Чикаго потрапив до “Гіду Мішлен” (фото)

У своєму інтерв'ю вона розповіла про старт та відновлення бізнесу, вихід на міжнародні ринки та спробу стати Zara на ринку make up. Найцікавіше з матеріалу УРТЦ пропонує тут.

AIN.ua