У “Дії” стартувало тестування “Національного кешбеку” для споживачів – деталі

У застосунку “Дія” відкрилася подача заявок для споживачів у програмі "Національний кешбек".

Про це повідомляє Міністерство економіки у понеділок, 2 вересня.

Щоб отримувати кешбек від держави, необхідно подати заявку через сайт чи мобільний застосунок банку, який бере участь у програмі, або звернутись до відділення. Відкрити фізичну чи віртуальну картку, куди нараховуватиметься кешбек. Наразі це вже можна зробити через мобільні застосунки та відділення таких банків: ПриватБанк, Sense Bank, ПУМБ, А-банк, Глобус, Укрсиббанк, Акордбанк, - йдеться в повідомленні.

Під час звернення до банку потрібно буде визначити також картки, з яких здійснюватимуться оплати за товари, і дати згоду на передачу даних про транзакції під час купівлі товарів з обраних карток. Це можуть бути картки різних банків.

Після цього споживач має оновити мобільний застосунок “Дія”, обрати сервіс "Національний кешбек" і там позначити картку для виплат кешбеку.

Тепер можна здійснювати покупки в магазині, який приєднався для програми і отримувати кешбек 10% з купівлі українських товарів.

Планується, що період бета-тестування триватиме місяць. Наразі кешбек нараховують дев'ять торговельних мереж, у процесі тестування ще близько 40 торговельних закладів.

У програмі вже зареєстровано 38 тис. товарів від 600 українських виробників, серед яких продукти харчування, ліки, одяг, побутова хімія та косметика, госптовари, будівельні матеріали, меблі, іграшки та багато інших.

Читайте також: Найбільші продуктові мережі підтвердили участь у програмі “Національний кешбек” – перелік

Станом на 2 вересня кешбек можна отримати в магазинах мереж "Аврора", АТБ, Novus, "Екомаркет", VARUS, "Окко", WOG, UKRNAFTA, а також мережі аптек "АНЦ". Інші мережі та окремі магазини готуються до запуску.