Lego значно наростив продажі, попри світову стагнацію ритейлу дитячих товарів

Продажі конструкторів бренду Lego випередили загальний ринок іграшок у першій половині 2024 року попри стагнацію галузі.

Це зумовлено високим попитом у Європі та Північній Америці, повідомила агенція Reuters.

Продажі данської корпорації з січня по червень 2024 року зросли на 13% і становили майже 4,7 мільярди доларів. Для порівняння, у 2023 році Lego збільшила продажі за перше півріччя лише на 1% у річному обчисленні, а у 2022 році — на 17%.

Ми показали значно кращі результати, ніж загальний ринок іграшок, і захопили частку ринку досить швидкими темпами, - сказав генеральний директор Нільс Крістіансен.

За словами Крістіансена, світовий ринок іграшок цього року перебуває у стагнації після 7% зниження продажів у 2023-му.

Попри це, компанія планує відкрити близько 100 магазинів цього року, що трохи менше ніж у попередні роки. До кінця 2024-го загальна кількість магазинів перевищить 1100.

Зараз ми відкриваємо трохи менше магазинів у Китаї, тому що бачимо, що споживачі там трохи стримуються, - сказав Крістіансен.

Натомість компанія змістила акцент на Європу та Північну Америку, де спостерігається високий попит.

Крім цього, в планах у легендарного бренду конструкторів - до 2032 року відмовитися від використання викопного палива при виробництві деталей для своїх конструкторів та перейти на використання більш дорогого переробленого пластика.

Читайте також: Роздрібна торгівля у країнах Європи 2023/2024: дослідження GFK

Lego протестувала понад 600 різних матеріалів, щоб розробити новий матеріал, який повністю замінить її цеглинки на нафтовій основі.