McDonald’s впроваджує систему для людей із порушеннями слуху
У десяти ресторанах McDonald’s у Києві, Дніпрі та Одесі тестується система для людей із порушеннями слуху, щоб вони могли спілкуватися з командою та клієнтами. Програма покликана долати бар’єри у спілкуванні та допомогти зрозуміти культуру людей, які погано чують або зовсім не чують.
Нині понад 4% членів команди McDonald’s – люди з інвалідністю, 64% із них – з порушеннями слуху, проте вони успішно працюють та будують кар’єру в компанії.
Система передбачає допомогу висококваліфікованих перекладачів жестової мови в режимі відеозв’язку в смартфоні або планшеті через окрему мобільну програму, доступ до якої придбала компанія. Так, спочатку на планшеті людина показує мовою жесту, а потім перекладач вголос перекладає іншому працівникові або клієнту, що було сказано. І навпаки – промовляючи вголос пропозицію на планшеті, перекладач показує сказану мовою жесту.
В основі системи – додаток, призначений як для короткочасного спілкування двох осіб, так і для комунікацій великої кількості людей протягом тривалого періоду та забезпечує безпосередній обмін інформацією між працівниками під час зустрічей. Достатньо активувати сеанс групового жестового перекладу на планшеті, внаслідок чого генерується QR-код. Далі кожній людині з порушеннями слуху достатньо відсканувати зображення і переклад транслюватиметься на його смартфон.
Впровадження такої системи дозволяє людям з порушеннями слуху почуватися впевненіше, адже їхня соціалізація відбувається швидше.А це означає, що працівники відчувають більшу приналежність до команди завдяки якісній комунікації.
McDonald’s щорічно входить до списку 100 найкращих роботодавців України. Компанія комплексно та системно працює над тим, щоб створити рівні можливості (в т.ч. кар’єрного зростання) для всіх своїх співробітників. Усі працівники компанії одержують соціальні гарантії, а з 2021 року запроваджено медичне страхування для всіх позицій.
Нагадаємо, McDonald’s відкрив перший ресторан у Білій Церкві.