Об’єднає 18 ТРЦ. У Чехії створили новий бренд на роздрібному ринку

Угорська REIT-компанія Shopper Park Plus запускає новий бренд на чеському ринку роздрібної торгівлі - Shopland.

Передбачається ребрендинг торговельних центрів і роздрібних парків, раніше відомих як Galerie Třebovice, Silesia Opava, Fontána Karlovy Vary і Retail Park, тощо.

Метою цієї трансформації, яка здійснюється для Shopper Park Plus компанією Cushman & Wakefield, є створення більш чіткого образу об’єднаної сили 18 торгових центрів для покупців та орендарів. Вони охоплюють загальну площу 326 000 кв. м.

Ми дуже раді завершити початковий етап після придбання цих роздрібних центрів і парків у Чеській Республіці, представивши нову торгову марку Shopland", – говорить Крістоф Барані, партнер-засновник Adventum Group. "Ми віримо, що наші проекти повинні забезпечувати всі можливості для ефективного офлайн-, онлайн- та гібридного шопінгу за стійких умов. Завдяки нашим екологічним інвестиціям і стратегічному підходу ми хочемо зробити наші будівлі ще більш привабливими як для клієнтів, так і для орендарів.

Роздрібними центрами Shopper Park Plus в Чехії керує Cushman & Wakefield, яка вже провела весь етап ребрендингу в країні. Це включало консультаційні послуги з маркетингу брендів, розробку нової маркетингової стратегії та управління комунікаціями для кожного з чотирьох роздрібних парків у контексті їхнього позиціонування.

У більшості ТРЦ якірним орендарем є гіпермаркет Tesco, поряд з іншими популярними магазинами, що пропонують товари повсякденного попиту, модні та супутні товари (наприклад, Pepco, Tedi, DM, NewYorker), продукти харчування (наприклад, KFC, Asia Food) і послуги (Česka Pošta, Mister Minit, Don Pealo, Tesco Fuel Station, автомийка тощо).

Читайте також: Криза вартості життя прискорює зростання популярності приватних торгових марок – дослідження

Ми працювали над довгостроковою стратегією, щоб збільшити привабливість цих торгових центрів для їхніх клієнтів, щоб вони з нетерпінням чекали повернення до них знову і знову, – додає Катержина Юкл, керівник відділу роздрібного маркетингу Cushman & Wakefield Retail. "Ми впевнені, що бренд Shopland стане привабливим місцем для їхніх покупок не лише завдяки цій масштабній трансформації, але й завдяки низці інших запланованих кроків, які запропонують покупцям щось додаткове – нових орендарів, приємне середовище, конкурси , розіграші та маркетингові акції.

Across Magazine