“Аврора” хоче збільшити мережу до 2500 магазинів за два з половиною роки

Мережа мультимаркетів “Аврора” за підсумками 2026 року планує збільшити кількість своїх магазинів до 2500.

Наразі ритейлер має понад 1500 торгових точок, повідомив співзасновник і СЕО мережі Тарас Панасенко в ефірі "Business Breakfast із Володимиром Федоріним" від Forbes.

Наразі “Аврора” є найбільшою українською мережею у форматі one dollar store, минулого року виторг мережі зріс на 93,5%, до 26,9 млрд грн.

У червні 2024-го компанія відкрила 40 магазинів, у липні – 24, у серпні планує відкриття більше 30.

Плани у нас на цей рік – 400 магазинів, і ми його виконуємо. Якщо брати разом із румунськими, то ми перейшли цифру в 1500 магазинів, – сказав Тарас Панасенко.

З півтори тисячі точок понад 1480 працюють в Україні, ще 25 - у Румунії.

Читайте також: Румунія та Україна. “Аврора” відкрила одразу три магазини за день у різних країнах

За словами Панасенка, мережа шукає себе і в інших форматах. Наприклад, у столиці нещодавно було відкрито магазин площею майже 700 кв. м. Крім цього компанія планує виходи на нові ринки і також прагне розвивати нові формати й диджитал-бізнес в Україні.