Adidas нарощує продажі завдяки “футбольній лихоманці”

Німецький бренд спортивного одягу та взуття Adidas опублікував фінансовий звіт за другий квартал 2024 року.

За його результатами, виторг компанії збільшився на 11% порівняно з таким же періодом минулого року і досяг 5,82 млрд євро.

На думку генерального директора марки Бйорна Гульдена, таке стрімке зростання показників обумовлене «футбольною лихоманкою» у Північній та Південній Америці.

У Європі продажі зросли на 19%, на ринку Латинської Америки — на 33%. У всьому світі показники продажів зросли в середньому на 11%.

Крім цього Adidas продав близько 3 млн футболок, у яких грали футбольні збірні Іспанії (на Чемпіонаті Європи) та Аргентини (на Кубку Америки).

Продажі кросівок бренду зросли на 17% у всьому світі, що компенсувало втрату доходів із продукції Yeezy. Продаж одягу зріс на 6%, найпопулярнішими позиціями в асортименті стали штани та спортивні топи. Єдиною позицією, яка показала падіння, стали аксесуари — продаж знизився на 8%.

Скандал з брендом Yeezy

Нагадаємо, що після розірвання договору зі скандальним репером Каньє Вестом, з яким бренд розвивав лінійку, компанія продала залишки кросівок за собівартістю.

Читайте також: Prada продемонструвала високі показники за перше півріччя 2024 року

Закриття Yeezy відбилося на доходах Adidas, проте в 2024 році моделі лінійки, що залишилися, принесли компанії 350 млн євро, за другу половину року марка очікує продати кросівки ще на 150 млн євро.

Trade Master