Сотні продавців китайського Temu протестують через непомірно високі штрафи платформи

Сотні продавців нового китайського маркетплейсу Temu виступили з масштабним протестом проти того, що вони називають нестерпно високими штрафами.

Як повідомляє агенція Reuters, у квітні гігант e-commerce запровадив нові штрафи, що можуть сягати до п'ятикратної вартості продажу, коли клієнти повертають свої покупки для повернення коштів.

Temu - міжнародний інтернет-майданчик, що пропонує широкий асортимент товарів, багато з яких виготовляються в Китаї та продаються по вкрай низьких цінах.

Популярність сайту стала зростати одразу після запуску в вересні 2022 року, як і конкуренція з такими лідерами електронної комерції, як Shein і Amazon, Aliexpress.

Я не проти, якщо я повинен повертати гроші споживачам ... Продавці хочуть, щоб "Temu" припинила штрафувати нас без причини.Щоб заспокоїти ситуацію, компанія сказала нам зареєструвати суму штрафів, яку ми повинні сплатити, але вони нічого не зробили. Тому 29 липня зібралося ще більше продавців, і їх було близько 400-500 осіб, - сказала 25-річна продавчиня одягу з Гуанчжоу.

В Інтернеті поширюється відеозапис з інцидентом, де зокрема видно, межами будівлі знаходяться сотні протестувальників.

Один з продавців одягу сказав, що багато постачальників збанкрутували або закрилися відтоді, як "Temu" розпочала таку практику, що включає штрафи з різних питань, таких як неправильно підібраний розмір одягу.

Читайте також: Понад 90 країн-членів СОТ уклали першу угоду про регулювання e-commerce

Я невеликий продавець. За моїми підрахунками, я мала б сплатити штраф у розмірі 110 000 юанів (15 231 дол), але коли я отримала цифру, вона виявилася 290 000 юанів, - сказала продавчиня, додавши, що її товари продаються лише по 20 або 30 юанів за штуку, і вона ще не отримувала достатньо прибутку, щоб сплатити штрафи.