Люксовий конгломерат LVMH скоротив чистий прибуток на 14% на тлі падіння попиту в Китаї

Світовий конгломерат люксових брендів LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SA у першому півріччі 2024-го зафіксував зниження чистого прибутку на 14%, виручки — на 1% на тлі невизначеності на світових ринках.

У прес-релізі зазначається, що чистий прибуток у січні—червні склав 7,27 млрд євро проти 8,48 млрд євро за аналогічний період минулого року.

Прибуток від операцій, що продовжуються, знизився на 8%, до 10,65 млрд євро, виручка знизилася до 41,68 млрд євро з 42,24 млрд євро. Органічне зростання показника склало 2%.

Результати за перше півріччя відображають надзвичайну стійкість LVMH, підкріплену потужністю його бренду і чуйністю його команд в кліматі економічної та геополітичної невизначеності. Керуючись нашим подвійним фокусом на бажаності та відповідальності, ми продовжуємо працювати над досягненням цілей, викладених у наших екологічних та соціальних програмах дій, - прокоментував голова правління та генеральний директор LVMH Бернар Арно.

Раніше аналітики прогнозували виручку на рівні 42,22 млрд євро та чистий прибуток у 7,45 млрд євро, тож корпорація не змогла досягти очікуваних результатів.

У найбільшому для LVMH сегменті модного одягу та виробів зі шкіри продажі скоротилися на 2%, до 20,77 млрд євро.

Тим часом виторг мережевих роздрібних магазинів збільшився на 3%, до 8,63 млрд євро, реалізація алкогольних напоїв впала на 12%, до 2,81 млрд євро, годинників та прикрас — на 5%, до 5,15 млрд євро.

Читайте також: Власник Ray-Ban купує бренд Supreme за 1,5 млрд доларів

Продаж парфумерії та косметики збільшився на 3% — до 4,14 млрд євро. Капіталізація компанії з початку поточного року знизилася на 5,7%, до 345,5 млрд. євро.