Цікаве за тиждень (14 липня). Збір на “ОХМАТДИТ”, прискорення інфляції та новий ТЦ на Одещині

Українська Рада Торгових Центрів зібрала найцікавіші новини ТРЦ, комерційної нерухомості, девелопменту та ритейлу за тиждень, з 8 по 14 липня.

Українська Рада Торгових Центрів відкриває збір на відновлення “ОХМАТДИТ”

8 липня 2024 року російські війська поцілили ракетою Х-101 у найбільшу в Україні київську дитячу лікарню – “ОХМАТДИТ”.

Назва “Охматдит” є скороченням від “охорона материнства та дитинства”. Це київський багатопрофільний діагностичний та лікувальний заклад, який є найбільшою дитячою лікарнею в країні та однією з найбільших у Європі. Щороку там лікують 20-30 тисяч дітей та проводять близько 7 тисяч операцій різної складності.

Внаслідок терористичного удару майже повністю зруйнувано корпус діалізу і пошкоджено “новий корпус”, де працювала більшість відділень хірургічного профілю.

‼️Українська Рада Торгових Центрів відкриває збір на відновлення дитячої лікарні та закликає всіх небайдужих приєднатися до даного збору.

За ці два з половиною роки, загарбницької війни, бізнес вже неодноразово показував свою значущість та силу єднання.

Інфляція в Україні за червень прискорилася у 3,5 рази

Споживчі ціни в Україні за червень 2024 року зросли на 2,2%, що у 3,5 рази більше, ніж показник інфляції у травні (0,6%).

Базова інфляція у червні 2024 року проти травня 2024-го становила 0,5%, з початку року – 3,3%. Індекс споживчих цін у червні 2024 року в річному вираженні прискорився з 3,3% до 4,8%.

З початку року ціни зросли на 4,3%. Основною причиною такого стрибка стало зростання у червні тарифів на електроенергію для населення на 63,6% до 4,32 грн/кВт-год.

У розрахунку інфляції частка електроенергії становить 1,7%, тож таке стрімке зростання тарифу додало до інфляції половину зростання цін у червні або 1,1%.

На що найбільше зросли ціни, читайте в нашому матеріалі.

У Ізмаїлі готується до відкриття новий ТЦ Pokrovsky

У історичному центрі міста Ізмаїл в Одеській області готується до відкриття професійний двоповерховий торговельний центр Pokrovsky.

ТЦ відкриється біля центрального ринку до кінця поточного року, повідомляє компанія UTG, яка виступає розробником концепції та ексклюзивним брокером нового об’єкту.

Pokrovsky має підземний паркінг на 78 машиномісць, а його загальна площа - 5 300 м кв.

У рамках розробленої концепції, в торговельному центрі з’являться наступні популярні оператори: супермаркет "Таврія В", дрогері, аптека, ювелірний магазин, а також нові для цього міста магазини та універмаги одягу та взуття українських і міжнародних брендів, магазини косметики, електроніки та інші.

Українські ритейлери фіксують зростання продажів енергообладнання

З поверненням відключень світла українські ритейлери відзначають різкий злет продажів зарядних станцій, генераторів, повербанків та інших товарів для енергетичної незалежності.

Так, менеджер зі збуту мережі "Фокстрот" Євген Таран повідомив, що продажі зарядних станцій зростають у геометричній прогресії. Лише за червень 2024 року мережа продала цих пристроїв на 120% більше, ніж за весь минулий рік.

Директор із роздрібної торгівлі "Епіцентру" Дмитро Танько зазначив, що ажіотаж значно підвищився із початком віялових відключень електроенергії. У “Епіцентрі” станції продаються у 5–10 разів більше, ніж торік.

Повербанки зараз купують у середньому втричі більше, ніж у 2023-му, а генератори виросли в середньому в чотири рази.

Сонячні панелі – відносно нова товарна категорія для багатьох великих ритейлерів, тож статистики за 2023 рік на неї немає.

Як інфлюенсери JYSK підкорюють Tik-Tok

У 2024 році успішна комунікаційна стратегія компанії складається з безлічі напрямків, які постійно розширюються та доповнюють одне одного.

Ритейлери сьогодні використовують максимально різноманітні канали спілкування з аудиторією і все частіше виходять за межі офіційних комунікацій, розбавляючи контент “фаном”.

Мережа магазинів JYSK також має мультиканальний підхід, а останнім часом ритейлер залучає до створення контенту у соцмережах співробітників магазинів, перетворюючи їх на справжніх інфлюенсерів.

Читайте також: ТРЦ Respublika Park анонсував мільйонні інвестиції в альтернативні системи електропостачання

У Tik-Tok їхні відео зі сценками життя мережі або оглядами товарів набирають тисячі, а подекуди й мільйони переглядів.

Українська Рада Торгових Центрів розпитала Country Director JYSK в Україні Євгена Іваницю про те, як компанія заохочує до зйомок контенту працівників, навіщо вона це робить та який має результат.