У Європі власні торгові марки ритейлерів б’ють рекорди з продажів – дослідження

У першій половині 2024 року приватні торгові марки ритейлерів повідомили про нові рекорди, зокрема у одиницях продукції та частці в продажах порівняно з аналогічним періодом минулого року.

Станом на червень 2024-го, частка ринку приватних торгових марок у Європі досягла 22,9%, а частка ринку в доларах склала 20,4%, свідчать дані Circana для PLMA.

Ці рекордно високі частки ринку ілюструють "феномен брендів магазинів", який охопив індустрію роздрібної торгівлі в усіх каналах, відділах і категоріях, – сказала президент PLMA Пеггі Девіс.

Очікується, що загальний дохід ВТМ за 2024-ий перевищить чверть трильйона доларів, встановивши новий рекорд річних продажів.

Драйвери зростання

Збільшення частки ринку було зумовлене передусім сильними показниками брендів магазинів на касі, порівняно з національними брендами.

Доларові продажі ВТМ зросли на 2,3%, порівняно з приростом на 1,1% у національних брендів.

З точки зору одиничних продажів, різниця була ще більшою: магазинні бренди зросли на 2,5%, а національні бренди впали на 0,8%.

Загальний обсяг продажів брендів магазинів за перше півріччя склав 121 мільярд доларів, тоді як продажі національних брендів склали 472 мільярди доларів.

У дев’яти з десяти відстежуваних категорій, бренди магазинів показали приріст.

Найбільше зростання спостерігалося в категорії краса (+10%), за якою йдуть алкогольні напої (+8,8%), продукти харчування (+6,9%) і догляд за домашніми тваринами (+5,8%).

Інші категорії, які спостерігали зростання, включають напої (+4,3%), заморожені (+2,9%), загальні товари (+2,2%) і товари для дому (+1,7%).

Читайте також: Глобальний ринок e-commerce перевищить 4 трильйони доларів вже цього року

Єдиною категорією, яка спостерігала номінальне падіння на 0,7%, були охолоджені продукти.

ESM