Споживчі настрої європейських покупців нарешті стабілізувалися – дослідження

У другому кварталі 2024 року настрої європейських споживачів змінилися у позитивному напрямку.

Втім, більшість продовжує повідомляти про неоднозначні почуття щодо економіки, свідчить останнє дослідження філії ConsumerWise McKinsey.

Що стосується розриву між поколіннями, то більша частка молодих споживачів заявила, що вони планують вибірково витрачати гроші і зацікавлені побалувати себе ресторанами та подорожами.

За словами аналітиків, ці дані вказують на те, що споживачі, можливо, нарешті пристосувалися до вищої, ніж зазвичай, інфляції.

Третій квартал поспіль відсоток європейських споживачів, які повідомили, що відчувають оптимізм, зростає, тоді як відсоток споживачів, які сказали, що вони налаштовані песимістично, дещо знизився.

screenshot 2024 06 28 094814 | 1

У той час як споживачі, які повідомили, що відчувають оптимізм, пояснювали свої почуття стабілізацією темпів інфляції, споживачі, які відчували песимізм щодо економіки, називали триваючі міжнародні конфлікти та виклики, пов’язані зі зміною клімату.

Споживачі в Німеччині та Італії почуваються найбільш оптимістично порівняно зі споживачами в інших європейських країнах. Крім того, споживачі із середнім рівнем доходу та бебі-бумери повідомили про найбільше підвищення оптимізму.

Наміри здійснювати дорогі покупки також зросли, особливо серед покоління Z, яке повідомило про найвищу готовність з усіх поколінь.

Серед різних вікових груп представники покоління Z повідомили про вищий за середній рівень наміру витрачати гроші, за ними йдуть мілленіали. Представники покоління X і бебі-бумери сказали, що мають намір побалувати себе, обідаючи в ресторанах і подорожуючи. Тим часом споживачі покоління Z повідомили про більшу зацікавленість витрачати гроші на одяг порівняно з іншими віковими групами.

screenshot 2024 06 28 100202 | 2

Читайте також: H&M наростив чистий прибуток та продажі у другому кварталі 2024-го

Загалом у другому кварталі 2024 року трохи більше споживачів у Європі повідомили про оптимізм в економіці, що свідчить про явне покращення порівняно з попереднім роком.