Amazon запускає розділ наддешевих товарів, щоб протистояти китайським платформам

Американський ритейл-гігант Amazon знайшов можливе вирішення проблеми зростаючої популярності китайських маркетплейсів, зокрема Temu і Shein.

У відповідь конкурентам компанія планує запустити на своєму сайті окремий розділ з дешевою продукцією, яку відправлятимуть клієнтам прямо зі складів у Китаї.

Першоджерело інформації – презентація, яку мали показати китайським продавцям під час закритої зустрічі.

Розділ знижок на Amazon пропонуватиме, зокрема одяг, предмети побуту та повсякденного вжитку. В оголошенні зазначено, що продукти мають бути доставлені клієнтам у Сполучених Штатах протягом 9-11 днів з дати покупки.

Реєстрація продавців (торговців) на “дисконтному Amazon” має стартувати влітку 2024 року. Восени почнеться приймання продукції на склади.

Оприлюднена інформація показує, що продавці крім базових дій, таких як вибір асортименту пропонованих товарів або встановлення цін, зможуть тестувати продаж нових товарів невеликими партіями. Це допоможе краще оцінити попит на такі продукти.

Речник Amazon вже прокоментував цю інформацію наступним чином:

Ми завжди шукаємо нові способи співпраці з нашими роздрібними партнерами, щоб задовольнити наших клієнтів більшим вибором, нижчими цінами та більшою зручністю.

Поки незрозуміло, чи будуть замовлення від "дисконтного Amazon", доставлені безпосередньо з Китаю, мати право на звільнення від мита.

Читайте також: Shein подав заявку на IPO у Великій Британії замість США

Норми, що діють у США, передбачають звільнення від мита окремих посилок вартістю не більше 800 доларів США (за умови, що вони надходять безпосередньо споживачам). Ні Shein, ні Temu не сплачують таких мит.

WH