У Румунії легендарну історичну пам’ятку перетворять на торгову галерею класу “люкс”

У столиці Румунії Бухаресті з’явиться новий торговельний простір люкс-сегменту. Ексклюзивна торгова галерея відкриється у легендарній культурній пам’ятці - Палаці Штирбей.

Консалтингова компанія CBRE Romania оголосила про свою ексклюзивну участь у стратегії оренди історичної пам’ятки, розташованої в самому центрі Бухареста та одного з найбільш очікуваних роздрібних проектів у столиці.

Після завершення ремонтних робіт палац має стати знаковою торговою галереєю для брендів класу люкс у Південно-Східній Європі.

За оцінками аналітиків, у 2024 році ринок предметів розкоші в Румунії принесе 535,82 мільйона євро доходу, а згідно з прогнозом румунського ринку statista, попит на предмети розкоші зростає, що сприяє зростанню рівня життя населення.

У новому проєкті брокери зосереджені на залученні роздрібних торговців преміум-класу та класу люкс, реагуючи на значний попит у цьому сегменті. Підвищений інтерес, виявлений під час останніх дискусій, підтверджує потужний потенціал румунського ринку.

H Știrbei Palace (Палац Штрибей) — це ідеальний проект для брендів класу "люкс", які хочуть мати стратегічну присутність у Європі в престижному місці. Румунський ринок роздрібної торгівлі довів свою стійкість і потенціал у Центральній і Східній Європі, досягнувши чудових результатів. Ми прагнемо перетворити Știrbei Palace на розкішний торговий центр міста та повернути Calea Victoriei серед головних торгових вулиць світу. Ми віримо, що цей проект зробить значний внесок у розвиток ринку роздрібної торгівлі класу "люкс" у Румунії та зміцнить позиції Бухареста як найкращого місця для покупок, – говорить Кармен Равон, керівник відділу роздрібної торгівлі CBRE Romania.

Читайте також: Hermes, LVMH та інші. Топові бренди інвестують близько мільярда доларів у реконструкцію ТРЦ в Гонконзі

Роздрібний ринок розкоші в Румунії постійно зростає, і Бухарест стає все більш привабливим місцем для брендів преміум-класу. Цю тенденцію підживлює розвиток престижних проектів у сфері нерухомості, зокрема 13 нових п’ятизіркових готелів, запланованих до 2028 року, у яких розмістяться такі бренди, як Corinthia, Mondrian, Hyatt і Kempinski.

Across Magazine