Hermes, LVMH та інші. Топові бренди інвестують близько мільярда доларів у реконструкцію ТРЦ в Гонконзі

Компанія Hongkong Land Holdings та орендарі роздрібної торгівлі, зокрема люксові бренди Hermes та Louis Vuitton, інвестують 1 млрд доларів у реконструкцію елітного ТРЦ Landmark у Гонконзі.

План модернізації Landmark, флагманського торговельного центру Hongkong Land в Центральному районі Гонконгу, передбачає створення багатоповерхових магазинів, загальна площа яких збільшиться вдвічі. Також у ньому з'являться нові ресторани.

Ця реконцепція стане однією з найбільших за 44-річну історію Landmark, який сьогодні переживає важкий час для роздрібного сектору Гонконгу.

Колись місто вважалося “торговим раєм”, однак сьогодні воно стикається з зростаючою конкуренцією з боку таких локацій, як безподатковий острів Хайнань та центр казино у Китаї - Макао.

Очікується, що Cartier, Chanel, Dior, Hermes, Louis Vuitton, Prada, Saint Laurent, Sotheby's, Tiffany & Co. і Van Cleef & Arpels разом витратять 600 млн доларів на оснащення нових магазинів. Для Hongkong Land проект коштуватиме 400 млн доларів. Орендарі мають у середньому 10-річні зобов'язання з оренди перед Landmark.

Велика площа магазину – понад 220 тис. квадратних футів (20 439 кв. м) – дозволить брендам пропонувати ширший асортимент товарів та обслуговувати більше заможних клієнтів.

Читайте також: Miniso відкрив найбільший двоповерховий флагман на Єлисейських полях у Парижі

Щоб звільнити місце під такий простір, Hongkong Land переобладнає два нижні поверхи пари офісних будівель. Орендарі з зайнятих офісів переселять в інші об’єкти орендодавця до Центрального району.

InVenture