Glovo наростив бізнес в Україні на 23% порівняно з довоєнними показниками

Бізнес сервісу доставки Glovo в Україні перевищив довоєнні показники на 23%. Крім цього компанія планує запустити сервіс у кількох нових містах на сході країни.

Про це під час прес-брифінгу на технологічній конференції PowerU розповіли співзасновник сервісу Саша Мішо та директорка Glovo в Україні Марина Павлюк, передає Forbes.

За словами Мішо, обсяг бізнесу Glovo зріс на 23% порівняно з довоєнними показниками, на які компанія повернулася вже у листопаді 2022 року.

Марина Павлюк нагадала, що після початку повномасштабного вторгнення український підрозділ Glovo закрився з міркувань безпеки. Втім, компанія відновила роботу вже у березні 2022-го.

Україна – третій за розміром ринок для Glovo, зазначив співзасновник сервісу, за весь час роботи компанія інвестувала в країну понад 100 млн євро і планує продовжувати інвестувати.

Glovo також анонсував запуск сервісу в кількох містах на сході України.

Будуть запуски найближчим часом. Ми розглядаємо експансію на схід, – додала Павлюк.

Платформа Glovo для бізнесу

Раніше ми розповідали, що сервіс доставки Glovo запустив в Україні платформу On-Demand для бізнесів, які мають власні канали продажу.

Перед цим Glovo On-Demand успішно впровадили в Іспанії, Португалії, Грузії, Румунії, Болгарії та Італії, повідомляє прес-служба компанії.

Читайте також: Lviv Croissants відкрили перший заклад у Словаччині (фото)

On-Demand — це сервіс, який допомагає ресторанам та магазинам залучати кур'єрів Glovo для доставки замовлень з власних каналів продажу.

Це дасть змогу компаніям-партнерам зосередитись на основному бізнесі та не утримувати в штаті кур’єрів, витрачаючи додаткові ресурси.