Мережа 7-Eleven вийде на 10 нових ринків і відкриє понад 10 тисяч магазинів

Велика світова мережа магазинів convenience 7-Eleven оприлюднила стратегію міжнародної експансії до 2030 року.

Бренд планує вийти на понад 10 нових ринків і одним з пріоритетних напрямків є Європа.

Власник ритейлера оголосив, що хоче вийти в більш ніж 10 нових країн або регіонів вже до кінця цього десятиліття. Акцент зроблять на експансії в Європі та Латинській Америці. У Європі ритейлера цікавлять Німеччина, Велика Британія, Франція, Іспанія, Італія, Швейцарія та Австрія. Однак стратегія 7-Eleven передбачає також відкриття у Латинській Америці, на Близькому Сході та в Африці.

Наразі 7-Eleven працює на 19 ринках, найбільше роздрібних точок працює у Японії, США, звідки і походить мережа, Таїланді та Південній Кореї. В Європі бренд присутній лише в Данії, Норвегії та Швеції. Раніше магазини також працювали у Великобританії, але мережа пішла з ринку в 1997 році.

Загалом, у всьому світі налічується майже 85 тисяч магазинів 7-Eleven, планується наростити це число до 100 тис. вже до 2030 року.

За даними Better Retailing, 7-Eleven розглядає 20 країн, з яких обере 10. Розвивати мережу 7-Eleven повністю з нуля — не варіант. Власник бренду шукає в Європі партнерів, які вже мають власну логістику і навіть можливість виробляти продукти харчування. У попередніх звітах говорилося про пошук бізнес-партнерів з досвідом у гастрономії.

Читайте також: Польський ритейлер Żabka запустив у Румунії дочірню мережу Froo

Розширення 7-Eleven у Європі в найближчі роки буде здійснено двома моделями. Перша — знайти франчайзі, які відповідатимуть за розвиток бренду на конкретних ринках і друга — це спільні проєкти та поглинання.

All Retail