Компанія Inzhur продає інвестиційні сертифікати, щоб викупити “Житній ринок”

Українська інвестиційна компанія Inzhur вирішила об’єднати інвесторів і спробувати викупити у міста легендарний “Житній ринок” на Подолі.

Об’єкт хочуть реконструювати та зробити з нього колоритний простір для гастрономічного дозвілля. Про такі плани розповів засновник компанії Inzhur Андрій Журжій у інтерв’ю Forbes.

Журжій впевнений, що ринок вдасться виставити на торги, тож попри відсутність рішення Київради про продаж, Inzhur створила інвестиційний фонд та запустила продаж інвестиційних сертифікатів.

Інвесторам пропонують зробити внесок від чотирьох тисяч гривень і обіцяють 10% річних у доларах. За чотири дні з моменту запуску збору, громадяни інвестували у проєкт понад 7 млн грн, купивши 7490 інвестиційних сертифікатів.

Усього хочуть зібрати 300 млн грн і з цією сумою йти на конкурс з продажу Житнього ринку.

У непублічний спосіб ми уже поспілкувалися з депутатами Київської міської ради, давши зрозуміти, що плануємо звертатися з проханням виставити об’єкт на прозорі торги, — заявив Андрій Журжій.

Засновник Inzhur впевнений, якщо ініціатива йтиме від суспільства, міська влада не зможе ігнорувати запит містян на зміни і таки погодиться виставити об’єкт на аукціон.

Якщо аукціон не відбудеться, інвестори зможуть забрати свої гроші або інвестувати в інші проєкти.

Це буде сучасний ринок їжі з ресторанами, фудкортами і локаціями, де можна буде проводити різні публічні заходи. Все, що ми оновлюватимемо, ремонтуватимемо і встановлюватимемо, буде вміщено у рамки концепції “центр тяжіння мешканців та гостей Києва, — ділиться Андрій Журжій.

Читайте також: REIT-фонд Inzhur та компанія Colliers готові створити концепцію реновації Житнього ринку в Києві

При цьому змінювати цільове призначення ринку, його архітектуру чи площу - не планується.