Регіони попереду столиці? ТОП-20 українських ТРЦ у Facebook та Instagram за підсумками весни 2024-го (інфографіка)
Українська Рада Торгових Центрів проаналізувала сторінки вітчизняних ТРЦ у соціальних мережах Facebook (Meta) та Instagram, і представляє рейтинги з ТОП-20 акаунтів за кількістю підписників, за підсумками весни 2024 року.
*У інфографіці зазначено дані, зібрані станом на 1 червня 2024 року.
Торговельні центри у Facebook
Львівський Forum Lviv залишається незмінним лідером та нарощує відрив не один сезон поспіль. За сезон кількість підписників ТРЦ зросла на три тисячі, до 256 тисяч.
Друге та третє місця рейтингу також не змінилися, на другій сходинці залишилася столична Ocean Plaza, що втратила близько тисячі фоловерів, а на третій - київський ТРЦ Gulliver, який незначно наростив аудиторію.
З четвертого по дев’яте місця ре йтинг майже не змінився, ТРЦ на цих позиціях або взагалі не змінили кількість підписників, або дуже незначно, це: дніпровський ТРЦ МОСТ-City та столичні Lavina Mall, Manufaktura Outlet та ЦУМ, львівські Victoria Gardens та King Cross Leopolis.
Далі у рейтингу відбулися перестановки, рівненьський ТРЦ “ЗЛАТА ПЛАЗА” наростив кількість підписників до 61 тис. та піднявся з 12-го на 10-те місце в рейтингу.
За ним з незмінною або майже незмінною аудиторією йдуть: ТРЦ і БЦ Retroville (Київ), ТРК “Проспект” (Київ), Riviera Shopping City (Одеса), River Mall (Київ).
Замикають двадцятку об’єкти, що мають невеликий розрив та менше 50 тисяч підписників. Їхні показники та розташування майже не змінилися.
Торговельні центри в Instagram
У цій соцмережі топ-лідерів також не змінюється вже декілька сезонів поспіль. На першому місці із рекордними 100 тисячами підписників - львівський Forum Lviv. ТРЦ став першим серед торговельних центрів у Instagram, який досяг цього показника.
На другому місці херсонський ТРЦ Fabrika, який дещо втратив аудиторію, але продовжує впевнено втримувати позицію із 87,7 тис. підписників.
Між третім та четвертим місцями розрив усього в п’ять тисяч фоловерів. На третій сходинці із незмінними 78.1 тис. підписників стоїть столичний ЦУМ, який поступово наздоганяє харківський ТРЦ Nikolsky, що нещодавно перетнув межу у 70 тисяч, а тепер наростив аудиторію ще на декілька тисяч.
Замикає п’ятірку Lavina Mall з невеликим збільшенням кількості підписників (57,1 тис.). На шосте місце, обігнавши чернігівський ТРЦ Hollywood Mall (50,8 тис.), вийшла рівненська “ЗЛАТА ПЛАЗА” із 51,8 тис. підписників.
На восьмому місці залишився ТРЦ Gulliver, а на дев’яте, обігнавши столичну Ocean Plaza, вийшла черкаська Lubava із 42,8 тис. підписників.
У наступних семи позиціях один за одним з невеликим відривом йдуть: ТРЦ Riviera Shopping City (Одеса), ТРЦ River Mall (Київ), Порт City (Луцьк), ТРЦ “Екватор” (Харків) та ТРЦ Victoria Gardens (Львів), ТРЦ Blockbaster Mall (Київ), МОСТ-City (Дніпро), ТРЦ Південний (Львів).
Читайте також: Марія Патер, ТРЦ King Cross Leopolis: запити на оренду надходять не лише від українських брендів, але й від міжнародних
На одну сходинку піднявся київський ТРЦ Respublika Park, який у минулому сезоні вперше увійшов у ТОП-20, за ним слідує ТРЦ "Оазис" (Хмельницький).
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації