Hermès помітно наростив прибуток за перший квартал 2024-го

Французький люксовий модний дім Hermès звітував про про зростання квартального обороту на 12,6% до 3,8 млрд євро.

Такі показники дозволяють бренду із впевненістю дивитися у майбутнє.

У середньостроковій перспективі, незважаючи на економічну, геополітичну та монетарну невизначеність у світі, група підтверджує амбітну мету збільшення обороту постійними темпами, - йдеться в прес-релізі компанії.

Продаж виробів зі шкіри та шорно-сідельних виробів зріс на 20% до 1,6 млрд євро завдяки “особливо стійкому попиту”, група також продовжує нарощувати свої виробничі потужності.

Оборот одягу та аксесуарів збільшився на 16% і перевищив мільярд євро, а продаж товарів, згрупованих під заголовком «Інші», зріс майже на 25% при постійному обмінному курсі до 505 млн євро. Велику роль відіграли продажі біжутерії та товарів для дому.

З точки зору географічного розподілу, двозначне зростання продемонстрували усі регіони. Так, Азія зросла на 14% до 1,9 млрд євро, попри «невелике зниження трафіку у Великому Китаї. Продажі в Японії збільшилися на 25% і досягли 357 млн євро.

Читайте також: У магазинах Англії та Уельсу кількість крадіжок сягнула 20-річного максимуму

Оборот зони США показав зростання на 12% до 614 млн євро, на цьому ринку бренд “залишається впевненим, але обережним", а у Європі (за винятком Франції) продажі зросли на 15%, до 444 млн євро. На домашньому ринку приріст склав 14% - до 312 млн євро.

Trade Master