Клієнти все вимогливіші. McDonald’s вперше за кілька років не виправдав очікування аналітиків

Продажі американської мережі ресторанів швидкого харчування McDonald's не виправдали очікувань експертів у першому кварталі року, вперше, за декілька років.

Попри це, компанія збільшила чистий прибуток на 7%, а виторг – на 5% протягом січня-березні 2024-го, йдеться у квартальному звіті McDonald's.

У McDonald's відзначають, що споживачі стають все більш перебірливими з кожним витраченим доларом. Так, глобальне зростання продажів впало четвертий квартал поспіль до 1,9%, тоді як аналітики очікували зростання цього показника на 2,35%.

Прибуток без урахування разових факторів склав 2,7 доларів на акцію за прогнозу аналітиків у 2,72 долари. Загальні операційні витрати мережі зросли на 2% до 3,43 млрд доларів.

McDonald's вперше за два роки не досяг квартальних оцінок прибутку, оскільки економні споживачі обходили його пропозиції, а конфлікт на Близькому Сході вплинув на міжнародні продажі мережі гамбургерів, – прокоментувало результати агентство Reuters.

За 2023 рік McDonald's підняв ціни на відсоток від середнього до високого однозначного числа внаслідок зростання вартості яєць та іншої сировини.

Через це порівняльні обсяги продажів від міжнародних ліцензіатів компанії, які становили 10% її загального доходу в 2023 році, знизилися на 0,2%. Таке масштабне падіння нівелювало позитивні тенденції в Японії, Латинській Америці та Європі. Аналітики очікували зростання на 0,98% для підрозділу.

Читайте також: McDonald’s закриває всі ресторани у одній з країн через конфлікт з франчайзі

У США продажі закладів за перший квартал зросли на 2,5%, що значно нижче, ніж зростання на 12,6% торік, і трохи нижче від прогнозованого зростання в 2,55%.