Масово переходять на безготівкову оплату. Mastercard дослідив платіжні уподобання українців
Українці все більше вибирають шлях діджиталізації у своїх щоденних розрахунках, про що свідчить зростання популярності цифрових фінансових інструментів.
Так, 62% українців упродовж минулого року вже оплачували покупки безконтактно цифровою карткою за допомогою смартфона чи іншого гаджета з NFC, що на 11% більше, ніж у 2022. Про це свідчать результати щорічного дослідження MasterIndex від компанії Mastercard.
Особливо помітно користування NFC-оплатами зросло серед користувачів карток віком від 36 до 60 років.
91% респондентів використовують банківські картки щонайменше кілька разів на тиждень. Найчастіше безготівкова форма використовується для оплати послуг мобільного зв’язку, інтернету та телебачення. Їх 82% респондентів оплачують переважно карткою, також велика частка безготівкових оплат у таких категоріях:
- комунальні платежі (77%);
- ліки (63%);
- товари особистої гігієни та догляду (61%);
- продукти харчування (60%).
У “фізичних” роздрібних точках українці також все більше надають перевагу безготівковим оплатам, про це заявили 68% респондентів, що на 9 вп більше, ніж роком раніше.
При цьому кожен десятий опитаний взагалі уникає торгових точок, де відсутня можливість розрахуватися карткою.
Онлайн-шопінг також зберігає свої позиції, 9 з 10 опитаних здійснювали онлайн купівлі впродовж 2023 року, а кожен четвертий — щонайменше раз на тиждень.
Результати дослідження вкотре підтверджують стійку динаміку зміни платіжних уподобань українців у напрямі диджитал оплат. Протягом багатьох років ми у Mastercard спільно з нашими надійними партнерами працюємо над тим, аби українці мали можливість легко та швидко відкрити платіжну картку, навіть без необхідності йти до відділення банку, і одразу ж могли використовувати її для оплат. Ми продовжимо системно розвивати цифрову економіку, впроваджуючи інноваційні платіжні сервіси та вдосконалюючи наші сервіси, аби забезпечити максимально зручний та безпечний досвід оплат для наших користувачів, — зазначила Інга Андреєва, генеральна директорка Mastercard в Україні та Молдові.
Продовжує зростати і категорія грошових переказів, так, 67% опитаних підтвердили, що роблять перекази від одного до кількох разів на місяць.
Читайте також: Індекс самопочуття ритейлу (RWBI) у березні зріс попри збільшення кількості повітряних тривог
Українці продовжують активно донатити, 69% респондентів впродовж минулого року донатили на благодійні ініціативи, здебільшого (93%) у безготівковій формі.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації