Shein зіткнувся з проблемами в ЄС через свою базу користувачів – деталі

Китайський гігант e-commerce Shein опинився під пильною увагою Євросоюзу, який наразі посилює правила онлайн-контенту, щоб боротися з незаконним вмістом та контрафактними продуктами.

Згідно з останньою заявою ЄС, база користувачів ритейлера вже перевищила поріг у 45 млн користувачів. Тепер його класифікують як Very Large Online Providers (VLOP) відповідно до Закону про цифрові послуги (DSA).

VLOP охоплює широкий спектр платформ, до прикладу, Alibaba, Amazon, Apple AppStore, Google Play, Facebook, TikTok і LinkedIn та інші.

Такі компанії мають дотримуватися більш суворих правил, спрямованих на боротьбу з незаконним і шкідливим контентом, а також контрафактними продуктами на їхніх платформах.

Комісія Європейського Союзу просить ритейл-гіганта звернути увагу на конкретні ризики, пов’язані з незаконним контентом і продуктами на його платформі.

Читайте також: TikTok Shop запускає перепродаж товарів люксових брендів на платформі

Також Shein зобов’язаний щороку подавати до Комісії звіти про оцінку ризиків. Інші компанії, на які поширюється дія закону, мають виконувати аналогічні вимоги.

PR-директор Shein Леонард Лін пообіцяв, що усі нові вимоги будуть виконані.

TechTimes