Auchan запускає новий формат дискаунтера ATAC у Румунії

Французький ритейлер Auchan оновив свій гіпермаркет Brașov Vest у Румунії та запустив на його місці абсолютно нову концепцію: ATAC Hiper Discount by Auchan.

ATAC є дискаунтером, який обіцяє низькі ціни та знижки в залежності від кількості куплених одиниць.

Для втримання цін мережа використовуватиме різноманітні стратегії, зокрема оптимізацію вибору продуктів, зниження експлуатаційних витрат і пропонування оптових знижок.

Крім того, вони мінімізували споживання електроенергії, зменшивши потребу у великих холодильних вітринах, а оптимізовані логістичні процеси та зниження транспортних витрат додатково сприяють конкурентоспроможним цінам. 

У ATAC звели до мінімуму інвестиції в декорації та рекламу, щоб надати перевагу доступності. 

Продукти транспортуються на піддонах і коробках із адаптованими стелажами для максимального використання простору.

У асортименті магазину близько 17 тисяч найменувань, це свіжі та бакалійні продукти, товари першої необхідності для дому та багато іншого. На 60% асортимент складається з 60% продовольчих товарів і на 40% з непродовольчих.

Читайте також: Володіла десятками ТРЦ. Дочірня компанія “Ашан” продала всі активи в росії

Перша точка ATAC у Румунії має площу 6 тис. кв. м, обслуговує як індивідуальних покупців, так і компанії, а також пропонує спеціальні пропозиції для власників карток лояльності.

ESM