Безкасові магазини Amazon насправді обслуговували тисячі індійців – компанія закриває напрям

Американський ритейл-гігант Amazon вирішив відмовитися від своїх експериментальних безкасових продуктових магазинів Fresh, де використовувалася система "Просто виходь" (Just Walk Out).

Інновація дозволяла покупцям залишати магазин без оплати на касі. Для шопінгу потрібно було відсканувати QR-код на вході, і "штучний інтелект" сам відстежував, які продукти людина бере та надсилав відповідний рахунок.

Виявилося, що замість обіцяного штучного інтелекту, компанія використовувала працю понад тисячі індійців, які стежили за діями покупців та перевіряли точність рахунків.

Вони слідкували, чи правильно алгоритми інтерпретували інформацію і виправляли її. Наприклад, система могла "не побачити" дрібний пакунок, або не розпізнати товар за певного ракурсу.

За даними експертів, схема виявилася нежиттєздатною і тепер Amazon зосередиться на технології Dash Carts. Це кошики із вбудованими сканерами та екранами, які автоматично вносять у рахунок все, що в них кладуть.

*Довідка

Технологію Just Walk Out представили у 2016 році, як надпрогресивну інновацію для шопінгу.

Втім, часто покупцям доводилося чекати декілька годин, щоб отримати чеки після виходу з магазину, адже касири переглядали відеозаписи та призначали товари різним покупцям.

Читайте також: Китайський маркетплейс Taobao планує доставляти товари на багаторазових ракетах

Система сканерів та відеокамер у кожному магазині також виявилася дуже дорогою.

Gizmodo