Може працювати на підсанкційному обладнанні. PepsiCo запустила новий завод в росії

Американська компанія PepsiCo запустила першу чергу заводу снеків і солоних закусок під Новосибірськом у росії.

Потужність нової фабрики у країні-агресорці становитиме 60 тисяч тонн на рік, ще п’ять ліній планується відкрити згодом.

Підприємства нашої області постачають туди спеціальну картоплю тих сортів, які прийнятні для виробництва чіпсів, - зазначив міністр сільського господарства регіону Євген Лещенко.

Проєкт планували запустити ще у 2021 році, компанія витратила на нього понад 12 млрд рублів.

За словами міністра, завод орієнтований на постачання в Сибірському федеральному окрузі та за кордон.

Поки що не зрозуміло, коли підприємство вийде на проєктну потужність, тому що виникли складнощі з постачанням технологічного обладнання, адже обладнання все імпортне і "перебуває під санкційними обмеженнями".

Нагадаємо, що у березні 2022 року PepsiCo повідомила про припинення продажу напоїв, інвестпроєктів і рекламних активностей у росії. При цьому американська компанія залишається одним із головних у росії виробників молочної продукції - їй належить бренд "Вімм-Білль-Данн".

PepsiCo заборонила згадувати війну в Україні

Раніше ми розповідали, що PepsiCo заборонила згадувати війну в Україні у своїй рекламі.

Фірма володіє брендами Lay's, Mirinda, Pepsi, Sandora, 7up, "Чудо", "Слов'яночка", "Садочок", "Сандорик" та іншими, і внесена у перелік спонсорів війни НАЗК.

Читайте також: Американську ресторанну франшизу Subway внесли до переліку спонсорів війни

Компанія забороняє згадки про війну навіть у самій Україні, під час пошуку нового рекламного піар-агентства PepsiCo поставила умову: уникати в майбутніх рекламах і комунікаціях будь-яких згадок про війну, бойові дії, агресію, армію, особовий склад (з боку бренду), ЗСУ, не говорити про підтримку України та ЗСУ.

Deutsche Welle